Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    kakan
    Deltagare

ska göra mitt bästa.. “precis som vanligt..”
      i helgen sätter jag in en fin annons i danmark och påbörjar försäljningen av mitt lilla svarta as.. förhoppningsvis finns det någon som vill adoptera den för massor av pengar..

vad händer den 3’e mars?

Pasi_k
      Deltagare

ska göra mitt bästa.. “precis som vanligt..”i helgen sätter jag in en fin annons i danmark och påbörjar försäljningen av mitt lilla svarta as.. förhoppningsvis finns det någon som vill adoptera den för massor av pengar..vad händer den 3’e mars?

Träff i Kristianstad..
        http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=17506&mesg_id=17506&page=
        Vad är det du försöker sälja då?

krille77
        Deltagare

Hej. Ska köpa en impreza wrx -06 med 2.5 l motorn på 229 hk. Drar 1,2 l enligt förra ägaren. Kan det stämma?, tankar ni 98 oktan?

comzze
          Deltagare

Hej. Ska köpa en impreza wrx -06 med 2.5 l motorn på 229 hk. Drar 1,2 l enligt förra ägaren. Kan det stämma?, tankar ni 98 oktan?

Jo det stämmer nog. Har en 2008 impreza wrx och vid vanlig/stadskörning så ligger jag aldrig under litern. Dock vid långkörning så brukar jag komma ner till 8,4-8,6 l/mil. Tankar oftast 98.

Edit: Detta är då enligt färddatorn, men det brukar stämma ganska bra när jag räknar på det.

MISFITS
            Deltagare

Kör en WRX 05 som har rullat 24000 mil i min ägo.
              Ligger på ca 1 liter per mil när jag kör 30+ på 70 väg eller mer.
              Ca 1,1 i snitt från Stockholm Jönköping i 140 – 150 km/h
              laglig körning på 90 väg ca 0,9 per mil
              Har JRM steg 1 trim men förbrukningen är ganska lika med original.
              Har märkt att det drar mindre med V Pover än med Q Star 98 oktan.

GDB2003
              Deltagare

Min STI (2003) snittar nog 1,4 liter per mil. Som bäst har jag fått ned den på 1 liter men då låg jag på sexan hela tiden. Hörde med en bekant som köpt en 2015 STI och han låg omkring 1.3 liter per mil så inte fan har Subaru blivit bättre…

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.