Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    JuinorSvensken
    Deltagare

Tjenare!

Har sett en röd blobeye med röda mudflapps och en ssi(ssc?) norrland dekal i ena bakrutan köra runt här i Tyresö senaste månaden, framförallt i öringe.

Vore kul o veta ifall det finns nån annan från forumet som bor så pass nära mig. Det är lite väl glest mellan dom fina subborna här, så den sticker ju ut rätt så duktigt d—0.o—b.

//Jonte

K_1_M
      Deltagare

Har oxå sett den massa ggr, verkar gå mellan öringe och trollbäcken. Men jag finns iaf i Tyresö! 🙂

JuinorSvensken
        Deltagare

Har sett din förut(svårt och tro att det skulle finnas en likadan här :p) parkerad vid sikvägen, men det var ett tag sen jag såg den sist. Måste säga att den har ett riktigt fränt stuk med den där matta militärgröna lacken. Man har ju smugit runt den och dräglat lite några gånger 😀

Ubbe
          Deltagare

Har också sett den röda vid några tillfällen. Kul att det rullar lite Imprezor i Tyresö! Frågan är varför man aldrig ser dom på några träffar… :rolleyes:

Arson
            Deltagare

Har också sett den röda vid några tillfällen. Kul att det rullar lite Imprezor i Tyresö! Frågan är varför man aldrig ser dom på några träffar… :rolleyes:

Träffar verkar inte vara Subaruklubbens starka sida om man jämför med andra märkesklubbar.

K_1_M
              Deltagare

Det brukar stå en rödmet. Gt på min parkeringslänga med, brorsan har ju en röd sti racing som bor ute i Tyresö Solberga oxå! Så vi e väl 5-6 i Tyresö, har även sett en högerstyrd impreza rulla omkring i Tyresö.

JuinorSvensken
                Deltagare

Verkar finns hyfsat många gl utåt strand, men wrx/sti-erna tycks det finnas fler av här än vad jag trodde, beror antagligen på att jag i princip bara är på vägarna när jag åker buss till o från plugget, så ser ju bara bilarna som åker samma tid som jag, mycket 940, skåpbilar o lastbilar det vill säga.:(

K_1_M
                  Deltagare

Vi får väl köra någon mini träff vid mästargrillen eller nåt helt enkelt! Eller så kan vi köra vid mitt hobby garage så kan vi kika på annat än boxer fyror! 😉

JuinorSvensken
                    Deltagare

Vore ju as nice, synd bara att ja inte får körkortet förns våren nästa år, kan ju alltid pallra mig upp dit ändå för o ha lite trevligt dock d—0.o—b Är iof bortrest nån vecka till :cool:, men om nån är pigg på att arrangera nåt är det bara o dra iväg ett pm 🙂

Surbarbro
                      Deltagare

Träffar verkar inte vara Subaruklubbens starka sida om man jämför med andra märkesklubbar.

Lätt att säga:
                        Kom med förslag vad DU är ut efter.

Jag är öppen för förslag.

Tror att vi kan göra massor saker som många kan gilla.

Till helgen är det träff hos mig.

Ta och visa upp era bilar. Vore kul!

Vi finns ett gäng här i Haninge, Stockholm och övriga landet.
                        Vi kan inte ha fel!

JuinorSvensken
                        Deltagare

Vet fortfarande inte vem som äger den, men han säljer den nu iaf.
                          http://www.blocket.se/stockholm
                          /Subaru_Impreza_WRX_Rod_52893791.htm?aw=1

Subaru-Chrille
                          Deltagare

Haha den röda Subarun i Tyresö de var jag. Hade bilen i 4 år. Sålde den i våras 🙂

Hittade typ fyra trådar rörande min röda subba, synd att jag inte hittade hit tidigare!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.