SSC Allmänt snack Var det du? Röd STi…

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/02212/10190/thumbs/big/P1000764.JPG

Vem kan det vara…jag tror jag vet vem som sitter i bilen bredvid, vi vill veta allt. 😀

/J

Lefty
      Deltagare

Hahaha Jag trodde inte du pysslade med sånt M 😉

rallymarkus
        Deltagare

konstigt den ser ju ut som min bil:D

SecretAgentMan
          Deltagare

…undrar om det inte är en välkänd audiräser bredvid den röde…fick han däng igen? 😀

/J

rallymarkus
            Deltagare

Ja i början så hade subban klar ledning men gulingen närmade sig mot slutet men fick släppa av då det kom ett hinder i vägen..
              Så det var nog ganska jämt över linjen. Behövs lite fler hästar då man börjar pilla in dom högre växlarna.:)

rallymarkus
              Deltagare

skulle tro att de skulle vart ganska lika på 201m ev fördel guling men på 402 skulle den röda fått totalpisk.

Japp de stämmer den gule e även en känd gul långsam audi:D :+

SecretAgentMan
                Deltagare

Vi får väl bjuda upp till returmatch senare, så får han känna på lite däng i Porkern med. 😀 *fniss*

Till vintern blir det fulldubbsjakt på Audin. :+

/J

rallymarkus
                  Deltagare

Vi får väl bjuda upp till returmatch senare, så får han känna på lite däng i Porkern med. 😀 *fniss*Till vintern blir det fulldubbsjakt på Audin. :+/J

He he ja till vintern blir det fulldubbsjakt på alla bilar som vågar sig ner på is`n:+

Men jag tror det blir jobbigt o jaga audin, då blir de väl o ligga o bromsa hela tiden:D
                    Bättre att audin får försöka hänga med:D

FEED ME
                    Deltagare

Alla som vill jaga, eller bli jagade, är välkomna. Jag ställer alltid upp! 🙂

Förra veckan var jag och körde med Audin på Spa i Belgien samt Nürburgring i Tyskland. Då var det många som fick se upp för den gule. Det var både M3 CSL, 911 GT3 med flera som fick bli uppätna längs banorna…

RS4 in action @ Spa:

http://www.jirhall.com/bilder/bilar/feedme_spa.jpg

rallymarkus
                      Deltagare

Ser även ut som att du matat den med insekter 😀
                        Hmm man måste kanske ta sig ner dit o kolla in banorna en sväng.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.