SSC Allmänt snack Var det du? Röd WRX (årsmodell – vet ej) i Skene

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    MittX
    Deltagare

Såg dig på shell i skene….
      d stog visst JRM på din vinge bak me…

är du från trakten lr?

STIred
      Deltagare

Det var nog min bil du såg sti-04 lite moddad 😉
        Bor i kinna…
        Har sett en blå gt i kinna/skene ett par gånger, det är inte du som kör den?

johan84a
        Deltagare

tjenare!

kompisen hade sett din bil utanför statoil i Kinna..var i Kinna bor du förässten?

har tyvärr inte sett dig nån gång..men han sa att din bil var grymt snygg iaf!! 😮

jag kör en mörblå Gt-00 med Sti V5 vinge och guldfälgar…vi kanske syns nån gång, jag bor ju i örby..

Mvh Johan

wesly 2
          Deltagare

Kan svara för raul… Hans bil ser ni inte så mycket för han är för mestadels i Övik & jobbar…

Men jag lyckades få han till ramnaslätt i söndags så han fick visa vad den gick för 😉

STIred
            Deltagare

då var det kanske din bill jag sett ett par gånger 🙂 den var snygg iaf…
              Som wesly sa jag bor i kinna men jobbar uppe i övik. Har varit hemma en del nu i sommar men är uppe nu igen. Kommer nog ner en sväng i början på september, kanske blir nån mer körning i borås då 🙂

STIred
              Deltagare

Jävligt nöjd med hur bilen gick. Jag vet ialla fall en som vill ha revansh 😀
                Nästa gång får jag väl även se till att inte tanka fullt och plocka ut reservhjulet 😉

Men som sagt den gick riktigt bra. :7

MittX
                Deltagare

FAn va många imprezor d finns här nere i mark nu då!!!

ja kör en ”rally” blå me 3 x-ljus fram

wesly 2
                  Deltagare

mitexx Då får du trimma mer då så du fortfarande är tuffast 😉

Du får komma och köra någon söndag på ramnaslätt

STIred
                    Deltagare

mitexx Då får du trimma mer då så du fortfarande är tuffast ;)Du får komma och köra någon söndag på ramnaslätt

Fan jag vill med…

Edit: kanske om det fortfarande är ok väder när jag åker ner så kan vi komma till ramnaslätt med ett par tre imprezor, kanske vi kan ge hondakillarna en match. Men då får du fixa igång din med Jonas 🙂

STIred
                      Deltagare

tjenare!kompisen hade sett din bil utanför statoil i Kinna..var i Kinna bor du förässten?har tyvärr inte sett dig nån gång..men han sa att din bil var grymt snygg iaf!! 😮 jag kör en mörblå Gt-00 med Sti V5 vinge och guldfälgar…vi kanske syns nån gång, jag bor ju i örby..Mvh Johan

Pratade med tjejen, och hon hade sett din bil igen mörkblå med guldfälgar. Den var riktigt fräsh tyckte hon.

MittX
                        Deltagare

ja har faktiskt planerat att dra till ramnaslätt på söndag ju… tänkte plocka lite bilar =) hehe….

fan tänkt va grymt att bara glida upp där typ 5 imprezor och sen bara TA en efter en 😉

och West ja är alltid Värst x( hahahahaahaha

STIred
                          Deltagare

Hade varit skikul. Kan iofs bli svårt plocka ginettan, och det finns nån amerikanare på runt 700hk, men hondorna borde vi ju kunna matcha 🙂
                            Tyvär inte där nu på söndag men förhoppningsvis kan det bli av längre fram. Vi kan i alla fall få ihop 4imprezor om Jonas börja meka lite med sin och får igång den istället för att bara snacka 😉 🙂

johan84a
                            Deltagare

tjenare!kompisen hade sett din bil utanför statoil i Kinna..var i Kinna bor du förässten?har tyvärr inte sett dig nån gång..men han sa att din bil var grymt snygg iaf!! 😮 jag kör en mörblå Gt-00 med Sti V5 vinge och guldfälgar…vi kanske syns nån gång, jag bor ju i örby..Mvh Johan

Pratade med tjejen, och hon hade sett din bil igen mörkblå med guldfälgar. Den var riktigt fräsh tyckte hon.

det var säkert jag då 🙂 …fast om vi ska dra till rammnaslätt på söndag så kan ju knappt jag dra nån ju..jag kör ju original..men det kanske kan bli kul ändå 🙂

//Johan

PetterSolberg
                              Deltagare

är det körning på ramnaslätt på söndag?
                                patrik

STIred
                                Deltagare

Det blir nog kul ändå man behöver ju inte köra, men som sagt jag är tyvär inte i kinna nu till helgen men kanske de andra ska dit.
                                  Jonas(wesly) kommer säkert åka

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.