Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Andyman möjligen?

Vände men hann inte ifatt..
      Körde du mot växjö?

MVh Pasi.

Andyman
      Deltagare

Jepp, det var jag – ute på familjeutflykt. 😉 Tyckte jag kände igen din bil på klibban i bakrutan. Tänkte stanna, men tappade dig ur sikte. Såg aldrig att du vände… 🙁 Jag körde ut mot 23:an och sedan åt Växjö-hållet.

//Andreas

Pasi_k
        Deltagare

Polisen stod vid macken där jag gjorde en mindre usväng..
          Såå jag kunde inte sprätta på efter så fort..
          Svängde av mot skåne land på 23:an 😀

MVh Pasi.

Andyman
          Deltagare

Haha, ja, jag såg dem vid macken. Inte ofta det är poliser här känns det som.

Vi måste ha missat varandra med minsta möjliga marginal. Jag körde lugnt ut mot 23:an och fick dels sakta in för några bilar vid infarten till Maxi och dels vänta på några bilar vid utfarten till 23:an, så du kan inte varit långt efter…

//Andreas

Pasi_k
            Deltagare

Det var väl på det beryktade F***håret. 😛
              Var i Ditt KVarter och kollade lite tidigare , eller där jag trodde du bodde iallafall..
              Hittade inget rött där inte. 😛

Mvh Pasi.

Andyman
              Deltagare

Det var väl på det beryktade F***håret. :PVar i Ditt KVarter och kollade lite tidigare , eller där jag trodde du bodde iallafall..Hittade inget rött där inte. :PMvh Pasi.

Typ. 😉

Vi bor väldigt nära IOS (ett stort vitt/rött Ikea-hus precis vid rondellen mittemot Willys) – såg inte dig snurrande i de trakterna. Var det där du var?

Vi har bilen stående i garage, så den syns inte utifrån.

//Andreas

Pasi_k
                Deltagare

Det var väl på det beryktade F***håret. :PVar i Ditt KVarter och kollade lite tidigare , eller där jag trodde du bodde iallafall..Hittade inget rött där inte. :PMvh Pasi.

Typ. ;)Vi bor väldigt nära IOS (ett stort vitt/rött Ikea-hus precis vid rondellen mittemot Willys) – såg inte dig snurrande i de trakterna. Var det där du var?Vi har bilen stående i garage, så den syns inte utifrån.//Andreas

Kollade på Eniro nu..
                  OJ vad fel jag var..
                  Inte HELT men lite.

Körde ut från älmhult från rondellen förbi det området där du bor och svängde vänster in i nästa (såg inte att man körde typ över parkeringen för att komma upp i det där kvarteret du bor i).
                  Kollade lite snabbt på eniro innan jag körde mot Älmhult.
                  Skulle tittat lite nogrannare. 😀

Nästa gång kanske du hör mig brumma. 😛

Andyman
                  Deltagare

Kollade på Eniro nu.. OJ vad fel jag var..Inte HELT men lite.Körde ut från älmhult från rondellen förbi det området där du bor och svängde vänster in i nästa (såg inte att man körde typ över parkeringen för att komma upp i det där kvarteret du bor i).Kollade lite snabbt på eniro innan jag körde mot Älmhult.Skulle tittat lite nogrannare. :DNästa gång kanske du hör mig brumma. 😛

Tja, då har du sett vårt hus, även om du inte vet om det. 😉 Och isåfall körde du förbi svärmors gata. Bilen kan ses där ibland också…

Skall hålla öronen öppna efter boxerbrummande. 😀

//Andreas

Pasi_k
                    Deltagare

Kollade på Eniro nu.. OJ vad fel jag var..Inte HELT men lite.Körde ut från älmhult från rondellen förbi det området där du bor och svängde vänster in i nästa (såg inte att man körde typ över parkeringen för att komma upp i det där kvarteret du bor i).Kollade lite snabbt på eniro innan jag körde mot Älmhult.Skulle tittat lite nogrannare. :DNästa gång kanske du hör mig brumma. 😛

Tja, då har du sett vårt hus, även om du inte vet om det. 😉 Och isåfall körde du förbi svärmors gata. Bilen kan ses där ibland också… Skall hålla öronen öppna efter boxerbrummande. :D//Andreas

Får väl see när man är i Ikea-Town nästa gång…

MVh Pasi.

Matz
                      Deltagare

Jamen vad är detta? Jag var ju i Älmhult och körde runt som en tok i nysnön; plogade bland annat parkeringen vid IKEA-lagret =) men jag såg varken nån röd Subbekombi eller den svarta STi:n!?! Däremot hejade jag på en blå GT jag mötte på väg ut från den lilla vägen ut från getryggens båthamn; han verkar dock inte hålla till här.

Men jag kommer tillbaka till Älmhult igen i mars, då j***ar måste jag få syn på nån av er (hoppas jag).

Imprezahälsningar,
                        Mats i Linköping.

Pasi_k
                        Deltagare

Jamen vad är detta? Jag var ju i Älmhult och körde runt som en tok i nysnön; plogade bland annat parkeringen vid IKEA-lagret =) men jag såg varken nån röd Subbekombi eller den svarta STi:n!?! Däremot hejade jag på en blå GT jag mötte på väg ut från den lilla vägen ut från getryggens båthamn; han verkar dock inte hålla till här.Men jag kommer tillbaka till Älmhult igen i mars, då j***ar måste jag få syn på nån av er (hoppas jag).Imprezahälsningar,Mats i Linköping.

Då får vi ju se till att ha en liten träff i Älmhult när du är här nästa gång då ju.

Andyman
                          Deltagare

Jamen vad är detta? Jag var ju i Älmhult och körde runt som en tok i nysnön; plogade bland annat parkeringen vid IKEA-lagret =) men jag såg varken nån röd Subbekombi eller den svarta STi:n!?! Däremot hejade jag på en blå GT jag mötte på väg ut från den lilla vägen ut från getryggens båthamn; han verkar dock inte hålla till här.Men jag kommer tillbaka till Älmhult igen i mars, då j***ar måste jag få syn på nån av er (hoppas jag).Imprezahälsningar,Mats i Linköping.

Och visst var snön på den parkeringen redan rejält uppkörd }(

En blå GT mötte jag också, precis på viadukten. La en fråga i denna avdelning, men personen verkar inte hålla till här.

Låter ju som Älmhult är platsen för en miniträff 😉

//Andreas

Matz
                            Deltagare

Jajamen, vi skulle med lätthet få ihop åtminstone 3 bilar i alla fall (rullar ju fler Subbor i Älmhult än i hela Linköping…).

Hoppas för övrigt snön ligger kvar ett tag nu… 🙂

//Mats

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.