› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Roliga bilder och annat kul…
- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
6 september, 2005 kl. 17:00 #94363BlockenDeltagare11 september, 2005 kl. 14:55 #94436GrusdraparnDeltagare
http://www.avigsidan.com/avigsidan/epict/lena_zlatan.jpg
Jasså det är Lena som är Zlatans flickvän 😀
/K
11 september, 2005 kl. 15:01 #94304SecretAgentManDeltagareA S G
13 september, 2005 kl. 18:01 #94364BlockenDeltagare.:SNICKERIET:.
/Blocken
14 september, 2005 kl. 02:56 #94569alrikDeltagare.:SNICKERIET:./Blocken
Är i grunden en dokumentär som nog heter Snickeriet.
Dock är det ändå lite småroligt:Jag dansar på diskotek va, ungdomsgårdar va å grekiska föreningen va 😀
/ Mikael
17 september, 2005 kl. 09:17 #94473JensaDeltagarehttp://www.needforfun.com/pictures/incoming.html
Livet börjar vid 300hk
23 september, 2005 kl. 19:33 #94365BlockenDeltagareHar du haft svårt att sätta ihop den nyinköpta bokhyllan?
Eller att installera den nya dvd:n?
Oroa dig inte, du är inte korkad.
Det är förmodligen fel på bruksanvisningen.Exempel på obegripliga bruksanvisningar
Bruksanvisning till ett amerikanskt system för pappershantering:
”Man tar av ändkapsylerna från pappersvalsen och stoppar dom i tugga och smaska apparaten. När laddaren uppnått 42 volt inträder en flytning. Denna flytning leder till en förökning. Endvalsståndet fungerar även i nedfällt läge.”Bruksanvisning till en bakmaskin:
”Passa på att småbarn inte kommer i närheten av maskinen när den är i drift. De kan trycka på kontrollerna eller komma bort i varma flator. Bakbehållaren får inte sänkas ned i vatten. Den kan då komma ut av fasong.”Bruksanvisning till stereo:
”Kassetterna måste ligga i container för att bevara dem rent och förhindra dem från krökning i ljudbandets form. Säkra inspelning och återspel skulle konsekvent erhållas, bara om alla delar i ljudbandet kommer i kontakt. T.ex: trångmål rulle ankarspel, ljud huvud och raderings huvud fri från ljudband avskavning.”Bruksanvisning till video:
”Engelska: Please! To get the best results from your new VCR, read this instruction book carefully.
Svenska: Behag! För att få ut bäst resultatet av ditt nytt VCR, läs den här undervisning bok noggrant.”Bruksanvisning till video:
”Sex VCR funktioner kan vara klar med en avstånd av cirka 13 fötter. Torka apparaten med ren och torr kläde bara, inte någon.”Bruksanvisning till mp3-spelare:
”Genomborra batterierna aldrig
Förvara batterierna undan från lilla barn
När det er slut på batterierna måste du informera hos den lokala myndigheten var du kan lämna dem
Om du har en skrivare tillkopplade måste du avkoppla den
Koppla öronmusslan till uttaget ovan din mp3
Selektera i ’CyberManager’ mp3:et som du vill ladda ned i din mp3”Bruksanvisning till tvättmaskin:
”Utsätt inte anordningen för all slag väder eller de atmosfäriska agenterna.”Bruksanvisning till tvättmaskin:
”Med maskinen slutit från, löses röret från karmpen och vändas ner mott hinken, till alt vatten är löpt ut. Når denne operationen är färdig, upprepas det samma i motsatt riktning.”(Snott från avigsidan.com)
23 september, 2005 kl. 20:35 #94366BlockenDeltagare27 september, 2005 kl. 19:18 #94305SecretAgentManDeltagare27 september, 2005 kl. 19:44 #94306SecretAgentManDeltagarehttp://media.putfile.com/yougotownedwmv
…något för er som haft en dålig dag att kika på, det kan alltid bli värre. 😀
/J
28 september, 2005 kl. 14:40 #94543SarasDeltagareRuskigt rolig! 🙂
/Jimmy Särås
28 september, 2005 kl. 14:41 #94544SarasDeltagareHahahahahhahahahaha
28 september, 2005 kl. 14:48 #94454YonazDeltagarehttp://media.putfile.com/nattradioEn gammal hårdrockspratare ringer fel… :D/J
😀 – Jag har pratat med Per många ggr när jag arbetade natt.
Inte mindre än 3ggr fick jag låten Paint it black spelad. (önskade samma låt varje helg) 🙂
29 september, 2005 kl. 01:17 #94570alrikDeltagarehttp://media.putfile.com/nattradioEn gammal hårdrockspratare ringer fel… :D/J
😀 – Jag har pratat med Per många ggr när jag arbetade natt.Inte mindre än 3ggr fick jag låten Paint it black spelad. (önskade samma låt varje helg) 🙂
Per är en trevlig prick. Har också pratat med honom ang nattjakten ( vann tyvärr inte ). Dock på den gamla goda tiden när nattliv började efter karlavagnen.
/ Mikael
30 september, 2005 kl. 09:18 #94505down_the_drainDeltagareTvå väninnor var ute på en ”tjejkväll”, båda lyckligt gifta, trofasta
och exemplariska fruar. Denna kväll blev det en aning för många Bacardi
Breezer och när de var på väg hem, extremt berusade, blev de
kissnödiga, och bestämde sig för att smita in på kyrkogården.
När den ena av dem var klar insåg hon att hon inte hade något att torka
sig med, så hon tog av sig sina trosor och använde dem. Den andra
kvinnan hade på sig ett par mycket exklusiva och dyra trosor som hon
absolut inte kunde tänka sig att använda. Lyckligtvis hade hon satt sig
bredvid en grav där det låg en vacker krans med ett stort sidenband i,
så hon slet loss detta och torkade sig med det. När de var klara begav
de sig hemåt, berusade och glada i hågen. Nästa dag blev den ena
kvinnans man oroad över att hans rara och oskyldiga fru låg kvar i
sängen med en ordentlig bakfylla och funderade på vad som skett kvällen
innan, så han ringer upp den andra kvinnans
man och säger:
-”dessa utekvällar måste genast upphöra! … Jag har börjat misstänka
det värsta…. I natt kom min fru hem UTAN trosor, och hon ligger
fortfarande i sängen….”
– ”Det är väl ingenting” svarade den andre mannen, ”Min fru kom hem med
ett kort uppstucket i rumpan, där det stod: Från oss alla på
brandstationen, vi kommer aldrig att glömma dig” -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.