Är väldigt ny med beteckningar, men det avgassystem borde väl passa utomordentligt bra på en Impreza GT -00 som INTE är kombi eller har jag väldigt fel nu?
Räcker det med att man är medlem på forumet eller ska man även vara medlem i klubben för dessa priserna ni har skrivit ut här?
Subaru – Impreza GT GC8 96/01 3865krGTR Catback 3 tums rostfrittVad menas med “96/01”? Passar den inte 95 : or då?Edit: Varför blev det en smilie när jag skrev fem? nittiofemor ska det vara.
De passar på alla modellerna, även wrx-newage går att montera på GT (men man måste köpa ett komplett system, “catback” är lite tvetydigt då downpipen på wrx är 2-delad…).
Subaru – Impreza GT GC8 96/01 3865krGTR Catback 3 tums rostfrittVad menas med “96/01”? Passar den inte 95 : or då?Edit: Varför blev det en smilie när jag skrev fem? nittiofemor ska det vara.
Är väldigt ny med beteckningar, men det avgassystem borde väl passa utomordentligt bra på en Impreza GT -00 som INTE är kombi eller har jag väldigt fel nu?Räcker det med att man är medlem på forumet eller ska man även vara medlem i klubben för dessa priserna ni har skrivit ut här?Tacksam för svar!/gabbe
Hej
Priserna är endast för SSI medlemmar
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.