Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Hejsan!

Behöver rostskydda vår andra bil och ev. imprezan.
      Kollade på lite tidgare trådar ang. detta, men vill ha objektivt svar från ngn som inte vill promota sin egna firma..
      Vilken anläggning i sthlms norra området ska man vända sig till?
      eller vilka ska man inte vända sig till…?
      Vilka metoder ska man akta sig för :/
      Rostskyddsmetoder?

Mvh
      Johan:-(

Strat
      Deltagare

Rostskyddsmetoder är jag och många andra mycket nöjda med. Tror inte nån av oss jobbar där? 😉

Dock heter våran bil ”Inpresa” där… Nån kan ju nån gång kanske lite snällt förklara hur det stavas 😀

Niklas
        Deltagare

De som ligger i Vinsta? Två år sedan jag gjorde min underredsbehandling. Kanske dags för en uppdatering snart.

jraberg
          Deltagare

bra, då ska jag ringa dem och boka tid..
            Ska be dem ändra till Impreza åxå =)
            Tack!
            jepp, de ligger i Vinsta

Niklas
            Deltagare

Hur länge behöver bilen vara hos dem? I Göteborg lämnade man bilen en dag och hämtade den nästa. Hur tar man sig från Vinsta, går det pendel/tunnelbana in till stan? Ser ut att ligga nära Hässelby; gröna linjen månne?

OzO
              Deltagare

I Stockholm:+ tar det längre än en dag eftersom det skall torka ordentligt.

Först fick jag gratistest där dom gick genom bilen med kamera. Jag lämnade sedan in min på en fredag morgon. Dom trixade under dagen och så var den instängd på tork under helgen och jag fick hämta måndag kväll.

Hur dom gör läser du på: http://www.rostskyddsmetoder.se/rostskydd/

Ja, det går tunnelbana in till stan. Dom berättar gärna vägen för dig. Max 5 min till T-bananen.

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                Deltagare

Vad kostar ett ”dopp i grytan” för en Impreza?

Strat
                  Deltagare

5.400:- betalade jag för en komplett behandling. Inklusive den koll dom gjorde innan. Kommer inte ihåg vad den kostade, om det var en hundring kanske?

Niklas
                    Deltagare

Ischa. Betalade bara 2500kr för min. Blir till att hålla sig från saltade vägar istället kanske. Budgeten är lite knaper.

jraberg
                      Deltagare

😮 6500 skulle de ha av mig när jag frågade 🙁

Men men.. ska börja me skodan så man får se hur det blir.. inte för att det lär börja rosta snabbt ändå men =/

-JR

OzO
                        Deltagare

Kvalitet kostar. 😛

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.