Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

http://www.subydude.com/parts/index.php?rota

Kolla in Attack eller Tarmac II 🙂 Har läst mycket positivt om dom på diverse forum. Tydligen går det att köpa ett set för ca $100 direkt från fabriken i Filipinerna 😮 Måste hitta nån kontakt att lita på bara… :+

Dessa behöver man ju inte vara så jäkla rädda om 🙂

Gruppköp? 😉

Strat
      Deltagare

Glömde… De är ju kopior på kända fälgar, men håller hög kvalitet. Rota gör tydligen fälgar åt många biltillverkare.

Strat
        Deltagare

Umm… nu kom jag på. Min fråga var nog om någon råkar veta någon som säljer Rota i Europa?

Jag, feber? 😀

nisse
          Deltagare
            nisse
            Deltagare
              Strat
              Deltagare

Visst e dom hårda? 🙂 Slipstream är ju en perfekt banfälg, 6.1 kg! Fler bilder på http://www.subydude.com/parts/details.php?105

Kvarnis
                Deltagare

Jo synd bara att frakten blir nästan lika dyr som fälgrana….:(
                  Inga mycke pengar…men nädå…

Skulle vi kunna få till nåt typ av grupp köpa kan det ju vara intressant om frakt å så går att få ner…men då finns det ju lite andra problem med moms&tull etc ;):D

Strat
                  Deltagare

Moms & tull blir väl lite klurigt att slippa även med en uppsättning?

Blocken
                    Deltagare

>
                      >strat, styr upp!
                      >

Om jag ska säga vad jag tycker så är alla Subaru originalfälgar snyggare. Kanske inte plåtfälgen, men alla alufälgar då 😉

/AB

Strat
                      Deltagare

>
                        >Om jag ska säga vad jag tycker så är alla Subaru
                        >originalfälgar snyggare. Kanske inte plåtfälgen, men alla
                        >alufälgar då 😉
                        >
                        >/AB

Jasså du. Jag trodde att du skulle falla för Tarmac II:an 😉

Blocken
                        Deltagare

>
                          >Jasså du. Jag trodde att du skulle falla för Tarmac II:an
                          >;)

Eller den här:
                          http://subaru.vegasys.net/dw/subtbh/images/prod/lr/IMPB3100FE000.jpg

Sorry, nu ska jag inte vara mer OT i din tråd… Gonatt! 😀
                          /Black

3MK Performance
                          Deltagare

Hej!

Vi kommer att föra ROTA och en hel del andra roliga fälgar i vår butik. Vi kommer att vara generalagent för dem i Sverige. Just nu väntar vi på den första leveransen av ROTA (En helpall). DEt kommer att bli billigare att handla av oss än att parallellimportera.

Jag återkommer med mer information i mitten på januari.

MVH;

Klaus

Kvarnis
                            Deltagare

>Hej!
                              >
                              >Vi kommer att föra ROTA och en hel del andra roliga fälgar i
                              >vår butik. Vi kommer att vara generalagent för dem i Sverige.
                              >Just nu väntar vi på den första leveransen av ROTA (En
                              >helpall). DEt kommer att bli billigare att handla av oss än
                              >att parallellimportera.
                              >
                              >Jag återkommer med mer information i mitten på januari.
                              >
                              >MVH;
                              >
                              >Klaus

Upp till bevis säger jag bara

Men klart intressant om ni kan lyckas med det

Strat
                              Deltagare

>Hej!
                                >
                                >Vi kommer att föra ROTA och en hel del andra roliga fälgar i
                                >vår butik. Vi kommer att vara generalagent för dem i Sverige.
                                >Just nu väntar vi på den första leveransen av ROTA (En
                                >helpall). DEt kommer att bli billigare att handla av oss än
                                >att parallellimportera.
                                >
                                >Jag återkommer med mer information i mitten på januari.
                                >
                                >MVH;
                                >
                                >Klaus

Det verkar mycket intressant! Lycka till med verksamheten 🙂

Strat
                                Deltagare

>>
                                  >>Jasså du. Jag trodde att du skulle falla för Tarmac II:an
                                  >>;)
                                  >
                                  >***********
                                  >Eller den här:
                                  >http://subaru.vegasys.net/dw/subtbh/images/prod/lr/IMPB3100FE000.jpg
                                  >
                                  >Sorry, nu ska jag inte vara mer OT i din tråd… Gonatt! 😀
                                  >/Black

Jag tror allvarligt att du ligger och trycker på en uppsättning av om där monstren, men inte vågar komma ut med dom i dagsljus. 😛 😉

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.