Visar 7 inlägg - 46 till 52 (av 52 totalt)
  • Författare
    Szöke
    Deltagare

Koffe;698225]Stort tack till alla inblandade för en härlig helg! Alltid lika kul att träffa gänget 🙂
      Lite otur med vädret runt lunch, men det torkade ju upp framåt eftermiddagen och tiderna kröp nedåt för alla förare tror jag. Rolig ny bansträckning också 🙂

Grymt jobbat av Janne och Larsa som vanligt och ett extra tack till Szöke för sovplatsen!

Dä ä luuuugnt Koffe

gluffis
      Deltagare

Inget fel på vädret, fick man sladda lite 🙂

Igge
        Deltagare

Inget fel på vädret, fick man sladda lite 🙂

Fast det blev ändå roligare när det torkade upp och man började få lite flyt i körningen, synd att du missade det 🙂

Luna_gf8
          Deltagare

Väldigt teknisk bana. Me likey! Jag ställde in bilen alldeles för styvt men det gick bra ändå. Superglad med min tid och alla underbara Subarister som jag kan kalla familj! Ser fram emot fler bandagar med er

gluffis
            Deltagare

Fast det blev ändå roligare när det torkade upp och man började få lite flyt i körningen, synd att du missade det 🙂

Förvisso 🙂 Får bli Mitsubishin nästa gång.

Borde väl försöka styra upp nån faceoff Mitsu vs. Subaru nån gång 🙂

Igge
              Deltagare

Förvisso 🙂 Får bli Mitsubishin nästa gång.

Borde väl försöka styra upp nån faceoff Mitsu vs. Subaru nån gång 🙂

Det hinner nog bli fler Grängesbergskörningar innan den kommer ner från pallbockarna :rolleyes:

gluffis
                Deltagare

Det hinner nog bli fler Grängesbergskörningar innan den kommer ner från pallbockarna :rolleyes:

Troligen 😀

Visar 7 inlägg - 46 till 52 (av 52 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.