SSC Allmänt snack Allmänt småprat RVS FUNGERAR till alla tvivlare www.rvs.se

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    imprezapinge
    Deltagare

Hej!
      Jag var oxå med lite undran om detta verklingen fungerade men jag har en kontakt, som hade gjort RVS behandlingen på flera bilar han visste att RVS fungerade, och därför vågade jag köpa allt på en gång! motor- växellåda – bakdiff
      Jag har behandlat motor-växellåda-bakdiff i min 4wd Impreza gt-turbo -99, 04-11-01.
      första behandlingen…kände DIREKT att motorn gick mycket mjukare i gången på tomgång och i körning. Innan denna behandling så startade bilen inte direkt utan öh öh öh öh vriii sen startade bilen den var trög liksom. Men behandlingen, och 15 mil senare så startade den på ett kick … jag reagerade starkt trodde inte det var möjligt på mineral olja och RVS medel så snabbt. Man slutar aldrig förvånas! Vilket medel. Efter 20 mil vart det mer en tydligare känsla att växellådan känndes mjukare nästan utan vibrationer med mer distinkta lägen… tidigare har det funnits vibrationer i v-spaken + som fortplantade sig i bilen nu har vibrationerna minskat yterligare har nu kört c:a 29 mil. Jag ser fram emot andra behandlingen med olje och filterbyte samt en tub RVS nu är det dax… allt kört på 2 dagar första etapen! Nyfiken på den kommande bensin förbrukningen senast drog den 1.22 liter mil-med gasa ju. Det har bilen legat på sedan jag köpte den 1.22 L/mil & 1.12 L/mil vinter som sommar – en vanlig förbrukning av en sådan bil….mina planer är ju att trimma maskinen men efter jag läste om RVS så fick jag veta att även, Rally Teamen använder detta medel, på mycket motorstarka maskiner utan att dom går sönder!

04-11-12.
      andra behandlingen…50 mil på andra behandlingen och då första tankningen vid c:a körda 44 mil. Jag har märkt bensinförbrukningen minskat mycket redan fortsatt med att gasa på , vid 44 mil andra behandlingen tankade fullt upp, pumpen stannade på lite drygt 41 liter det blir runt c:a 0.94 milen ingen smygåka, det är mer nogräknat 0.28 mindre!!! + Subban går bättre mjukare kall som varm.vet inte om den är starkare än orginal… jag har inget trimm nu men snart ! aldrig förut har bilen dragit under litern i bensinförbrukning nästan 3 deciliter mindre och bilen har 100 mil till på motorn till färdigbehandlad, växellådan och bakdiffen, är där RVS har gjort väldigt mycket. Växel+bakdiff har gått nu c:a 100 mil man känner en mjukare fastare lättrullad kännsla i hela bilen nu.
      jag har oxå tidigare krypkört långa sträckor för att den dragit så mycket tidigare men nu behöver jag inte krypköra för att den skall dra så litet det trode inte heller jag. nu vet jag!!!!
      Ska tilläga en rolig sak berättade för mackexpiditen vad RVS är och mindre förbrukning osv. Det ska jag prova på min bil sa han ”han har en saab 9-5 turbo trimmad. ge mej tel nummret jag gav honom luntan med papper jag skrivit ut från nätet. Jag känner killen undra hur han nu gör! Kan bara säga RVS FUNGERAR OCH TILL ÖVERRASKANDE RESULTAT

hela bilen rullar mycket lättare nu !

det är ingen tillsats i oljan utan den sätter sig på alla friktionsytor som skydd och blir starkare än stålet i motor och växellåda Keramisk yta en mineral nästan friktionsfri
      det var ryssarna som djupborrade i berg när dom kom på ett djup på 1000 meter ner så vart borrarna starkare upp till 3 gånger mot tidigare dom gjorde tester och tog fram ett medel under sekretes
      till deras försvar framförallt till deras stridsvagnar som höjda deras komp och gjorde dom starkare än förut sen är det uppköpt av finnarna nu …

mvh
      Impresapinge

Lefty
      Deltagare

Smygreklam eller? Såg att din text återfanns på rvs.se 🙂

Vill att ni läser det här också 🙂

http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/viewtopic.php?t=46389&highlight=rvs

http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/viewtopic.php?t=61650&highlight=rvs

Det finns inga mirakelmedel 😀

imprezapinge
        Deltagare

Jag har ju som sagt gjort det själv med hjälp av en bilmek!

dom sidorna du visar upp är folk som inte har gjort behandlingarna
          utan bara pratar och tror istället för att pröva!

alla som gjort detta har ju effekt av det!
          i bil motor växelåda

bara ett tillägg
          mvh/
          Imprezapinge

LMB
          Deltagare

”Det har bilen legat på sedan jag köpte den 1.22 L/mil & 1.12 L/mil vinter som sommar”
            ”jag har oxå tidigare krypkört långa sträckor”
            Min bil drar inte så mycket vid lugn körning, den kanske redan är RVS behandlad 🙂 🙂 🙂

imprezapinge
            Deltagare

min Impreza har snart gått 11000mil skall oxå tillägas

mvh
              Imprezapinge

Lefty
              Deltagare

Jag har gjort 10st RVS behandlingar på min bil.. och har sänkt förbrukningen till makalösa 0.02L/Milen… rekommenderas starkt att tro på allt skräp 🙂 Händanefter lev efter horoskopen 😀 😀

LMB
                Deltagare

12500 mil!, har min gått det måste vara slick 50 eller?,:)
                  Fungerar det som fälgrengörning också?:7

imprezapinge
                  Deltagare

jag skall säga tror inte ett smack på att du gjort 10 RVS behandlingar på din bil!

för du vet inte vad du pratar om just nu!

Lefty
                    Deltagare

Jodå jag har ett lab här hemma, jag och min kompis Alagar-Lasse har mätt upp allt… han är en gammal kärnfysiker som kan allt om kemi oxå!

Han var med i FAB5 för inte så länge sen… väldigt händig karl!

Efter 10e behandlingen på min bil så fick jag ut ny ren och användbar olja… så jag har några dunkar superduper olja om nån vill köpa! Utvecklade av en impreza och för en impreza! Kan det bli bättre pojkar?! Jag och min kompis Alagare-Lasse rekommenderar oljan starkt!

Om ni vill ha kunders respons på oljan så skicka ett PM!!!

Som smakprov kan ni få en av dom:

”Superduperoljan… när bilen själv får välja”

imprezapinge
                      Deltagare

🙂 🙂 😀

ja ja

jag vet kan jag säga då!

SecretAgentMan
                        Deltagare

…jag är en sådan som utgår från vanligt sunt bondförnuft – om denna produkten är så otroligt fenomenal, varför är den inte betydligt vanligare därute – varför körs inte denna behandlingen på nya bilar, vilken leverantör skulle inte vilja sänka snittförbrukningen med sådana siffror? 😀

Det är rätt elementärt skulle jag vilja säga.

Mitt råd är – använd bra kvalitetsvätskor i era guldklimpar – och byt ofta, det har ni igen senare – skippa underliga tillsatser.

/J

imprezapinge
                          Deltagare

Nu börjar lite nyfikenhet på ämnet varför varför varför!!!!

motorn rasar inte för att man testar en bra produkt som denna!

varför är alla nöjda som har testat denna produkt?
                            inte är dom köpta av RVS nej jag fick ställa mej i kön och köpa denna produkt som en bilreparatör redan hade behandlat kundersbilar

medlet fungerar visst kan bara säga att det finns nu ett rally team i finland som använder produkten!
                            det finns på hemsidan rvs!
                            🙂

LMB
                            Deltagare

imprezapinge a.k.a ”knutbypastorn” tills jag har provat hans bil, annars lovar jag att du får 1000kr per märkbar förbättring.
                              😉

imprezapinge
                              Deltagare

vilket påhopp på krogen är det en fetsmäll
                                men här aka knutbypastorn va?

varför är du så otrevlig?

LMB
                                Deltagare

Sorry men se det som en bonus, 1000kr per märkbar förbättring.
                                  🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.