SSC Annonser Säljes – Delar S: 15″ alufälg med vinterdäck.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

15×6 Image med Goodyear Ultra Grip 400 från 00/01 säljes.

http://www.claeswikdahl.com/temp/vinterhjul.jpg

Lite ”bubbel” i lacken på fälgarna. Gott om (alla?) dubb kvar.

2500:-

claes@claeswikdahl.com
      070-5479442

/Claes

Kniven
      Deltagare

Tjaba!

Funderar på att köpa fälgar till att montera r-däck på. Tror du dessa skulle lämpa sig för detta ändamål? Om så, sugen att sälja utan däck?

//Jocke.

Strat
        Deltagare

Fälgarna är för smala för lämpliga r-däck, tyvärr.

/Claes

killer
          Deltagare

Tjena!

Riktigt intresserad då jag ändå måste köpa däck på fälg till vintern. Vad är det för dimension på däcken? Hur är skicket på dubbarna och har du möjligthet att skicka dom med bussgods eller nått ifall det skulle bli affär?

Strat
            Deltagare

Tjena!Riktigt intresserad då jag ändå måste köpa däck på fälg till vintern. Vad är det för dimension på däcken? Hur är skicket på dubbarna och har du möjligthet att skicka dom med bussgods eller nått ifall det skulle bli affär?

185/65 är dimensionen. Kan fixa bilder på slitaget. Däremot skickar jag helst inte med bussgods då jag måste ta ledigt en hel förmiddag för att hinna med det. Jäkla storstad… 😉

/Claes

pannan
              Deltagare

Claes,

Du har bussgods mitt uppe vid centralen. Kan inte bli smidigare 😉

Strat
                Deltagare

Claes,Du har bussgods mitt uppe vid centralen. Kan inte bli smidigare 😉

Mja, beror på åt vilket håll man ska skicka åt. Sen bor jag utanför stan och har ingen stans att parkera en bil i stan. Med dom öppettider som bussgods har blir det ett halvdagsprojekt, tyvärr. Jag har gjort det förrut 😉

/Claes

killer
                  Deltagare

Tjena!Riktigt intresserad då jag ändå måste köpa däck på fälg till vintern. Vad är det för dimension på däcken? Hur är skicket på dubbarna och har du möjligthet att skicka dom med bussgods eller nått ifall det skulle bli affär?

185/65 är dimensionen. Kan fixa bilder på slitaget. Däremot skickar jag helst inte med bussgods då jag måste ta ledigt en hel förmiddag för att hinna med det. Jäkla storstad… ;)/Claes

Har du nån annan ide på hur det skulle gå och lösa frakt, posten? Bor i Piteå så det blir lite långt å köra 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.