SSC Annonser Säljes – Delar S: Dekalbeställning av SSI framrutestreamers

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Som det ser ut nu så kommer inte Jimmy Ö, Roger R, Lars L och Nils L få sina dekaler eftersom de inte har betalat vad jag kan se.

Kollar kontot idag innan jag skickar ordern om någon av er har skickat över pengar i sista sekund annars ligger era beställningar på is tills nästa gång (troligen i juni/juli).

Niklas
      Deltagare

Ordern skickas strax så har ni inte betalt så är det ingen panik nu för nu får ni ändå inte vara med på denna beställningen. Tar med Lars dekaler också då du skrev att du skickat över pengar.

jenza
        Deltagare

hur lång tid kan man räkna med innan man har dekalerna ?
          3v?

Niklas
          Deltagare

Jag skrev att vi gärna ville ha dekalerna så fort så möjligt, räkna en vecka innan jag har dem och därefter ca 2 dagar innan ni har dem. Så alla bör* ha fått sina dekaler innan 10/6.

* om Posten sköter sitt och det inte uppstår problem vid tillverkningen (tex slut på material hos tillverkaren)

jenza
            Deltagare

aaa men de låter ju otroligt bra det.
              som sagt mycket bra jobbat alien =))

Niklas
              Deltagare

Fick precis svar från tillverkaren, han avslutade mailet med:

”det finns annan kund som som skickar så fina filer som du” :*

Men det skulle vara fan annars, så mycket som vi beställer och det är någon speciellbeställning varje gång, då bör man göra det så enkelt för tillverkaren som möjligt. Tror att jag är en av de som beställt flest dekaler hos dem nånsin. 😀 🙂

Fick svar nu ikväll, så jag gissar att de är i full gång att skära ut dem så har vi riiiiiiktig tur så får jag dem på fredag. Men det tror jag är lite väl mycket önsketänkande, men men… 😀

AK_Impreza
                Deltagare

ja kan komma till dig o hämta dekalen niklas om dt går bra? 🙂

Niklas
                  Deltagare

Du har väl bara beställt små dekaler så det är enklast om jag skickar dem.

Niklas
                    Deltagare

Strul strul strul! x(

Dekalerna skickas i fredags men har inte kommit än, trodde jag. Leverantören kontaktades och han fick panik då det nu gått en vecka. Han kontaktade Posten och tack gode gud för kollinummer för de spårade paketet till mitt postkontor. Jag har alltså inte fått någon AVI och paketet samlar damm. Tur att jag började bli orolig och frågade!

Hämtar paketet ikväll efter jobbet. Eftersom man är gräsänkling nu i en vecka så skall jag försöka få iväg allt imorgon men har vi otur blir det efter helgen. Ni bör alltså få era dekaler i början av nästa vecka. Tjo!

:9

Niklas
                      Deltagare

Sex stycken av er kommer bli glada imorgon då ni får era dekaler redan innan helgen, om nu Posten gör sitt.

jenza
                        Deltagare

inte ens i min vilda fantasi kan jag tro att jag är en av de 6 lyckliga 🙁 bor nog lite väl långt norröver :/
                          hoppas man får tidigt nästa vecka så man kan börja klistra lite = )

Niklas
                          Deltagare

De som inte beställde framrutestreamers utan bara regionsdekaler och/eller regskyltsdekaler är de som förhoppningsvis får sina idag.

oskar
                            Deltagare

Undrar bara om det är genomskinlig bakgrund så att det är som ett stort klistermärke. Eller om det är som regionsdekalerna så att det bara är bokstäverna som fastnar.

Mvh Oskar

Manor
                              Deltagare

Undrar bara om det är genomskinlig bakgrund så att det är som ett stort klistermärke. Eller om det är som regionsdekalerna så att det bara är bokstäverna som fastnar.Mvh Oskar

Det är bara bokstäverna som fastnar…precis som det ska vara :).

mvh Mats N

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Ämnet ”S: Dekalbeställning av SSI framrutestreamers” är stängt för nya svar.