› SSC › Annonser › Säljes – Delar › S: Dekalbeställning av SSI framrutestreamers
- Detta ämne har 28 svar, 1,712 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2005 kl. 08:30 #175947
Niklas
DeltagareSom det ser ut nu så kommer inte Jimmy Ö, Roger R, Lars L och Nils L få sina dekaler eftersom de inte har betalat vad jag kan se.
Kollar kontot idag innan jag skickar ordern om någon av er har skickat över pengar i sista sekund annars ligger era beställningar på is tills nästa gång (troligen i juni/juli).
1 juni, 2005 kl. 11:54 #175948Niklas
DeltagareOrdern skickas strax så har ni inte betalt så är det ingen panik nu för nu får ni ändå inte vara med på denna beställningen. Tar med Lars dekaler också då du skrev att du skickat över pengar.
1 juni, 2005 kl. 12:41 #175934jenza
Deltagarehur lång tid kan man räkna med innan man har dekalerna ?
3v?1 juni, 2005 kl. 13:53 #175949Niklas
DeltagareJag skrev att vi gärna ville ha dekalerna så fort så möjligt, räkna en vecka innan jag har dem och därefter ca 2 dagar innan ni har dem. Så alla bör* ha fått sina dekaler innan 10/6.
* om Posten sköter sitt och det inte uppstår problem vid tillverkningen (tex slut på material hos tillverkaren)
1 juni, 2005 kl. 14:22 #175935jenza
Deltagareaaa men de låter ju otroligt bra det.
som sagt mycket bra jobbat alien =))1 juni, 2005 kl. 20:47 #175950Niklas
DeltagareFick precis svar från tillverkaren, han avslutade mailet med:
”det finns annan kund som som skickar så fina filer som du” :*
Men det skulle vara fan annars, så mycket som vi beställer och det är någon speciellbeställning varje gång, då bör man göra det så enkelt för tillverkaren som möjligt. Tror att jag är en av de som beställt flest dekaler hos dem nånsin. 😀 🙂
Fick svar nu ikväll, så jag gissar att de är i full gång att skära ut dem så har vi riiiiiiktig tur så får jag dem på fredag. Men det tror jag är lite väl mycket önsketänkande, men men… 😀
1 juni, 2005 kl. 21:38 #175939AK_Impreza
Deltagareja kan komma till dig o hämta dekalen niklas om dt går bra? 🙂
2 juni, 2005 kl. 04:49 #175951Niklas
DeltagareDu har väl bara beställt små dekaler så det är enklast om jag skickar dem.
9 juni, 2005 kl. 09:07 #175952Niklas
DeltagareStrul strul strul! x(
Dekalerna skickas i fredags men har inte kommit än, trodde jag. Leverantören kontaktades och han fick panik då det nu gått en vecka. Han kontaktade Posten och tack gode gud för kollinummer för de spårade paketet till mitt postkontor. Jag har alltså inte fått någon AVI och paketet samlar damm. Tur att jag började bli orolig och frågade!
Hämtar paketet ikväll efter jobbet. Eftersom man är gräsänkling nu i en vecka så skall jag försöka få iväg allt imorgon men har vi otur blir det efter helgen. Ni bör alltså få era dekaler i början av nästa vecka. Tjo!
:9
9 juni, 2005 kl. 19:44 #175953Niklas
DeltagareSex stycken av er kommer bli glada imorgon då ni får era dekaler redan innan helgen, om nu Posten gör sitt.
9 juni, 2005 kl. 21:23 #175936jenza
Deltagareinte ens i min vilda fantasi kan jag tro att jag är en av de 6 lyckliga 🙁 bor nog lite väl långt norröver :/
hoppas man får tidigt nästa vecka så man kan börja klistra lite = )10 juni, 2005 kl. 05:06 #175954Niklas
DeltagareDe som inte beställde framrutestreamers utan bara regionsdekaler och/eller regskyltsdekaler är de som förhoppningsvis får sina idag.
19 december, 2005 kl. 06:20 #175937oskar
DeltagareUndrar bara om det är genomskinlig bakgrund så att det är som ett stort klistermärke. Eller om det är som regionsdekalerna så att det bara är bokstäverna som fastnar.
Mvh Oskar
19 december, 2005 kl. 06:20 #175928Manor
DeltagareUndrar bara om det är genomskinlig bakgrund så att det är som ett stort klistermärke. Eller om det är som regionsdekalerna så att det bara är bokstäverna som fastnar.Mvh Oskar
Det är bara bokstäverna som fastnar…precis som det ska vara :).
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”S: Dekalbeställning av SSI framrutestreamers” är stängt för nya svar.