SSC Annonser Säljes – Delar S: Div godis till Impreza

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Troberg
    Deltagare

Vinge av 22B typ olackad med integrerat bromsljus. Pris: 1500 kr
      Forge dumpventil för montering direkt på original I/C. Pris: 1500 kr
      K&N luftfilterkit med slangar/rörklammor m.m. i nyskick: 600 kr

Köparen betalar ev frakt eller så kan det hämtas upp I katrineholm eller på div träffar.

MVH
      Daniel
      rtp898@hotmail.com

daniel83
      Deltagare

Har du någon bild på vingen???

//Daniel

SecretAgentMan
        Deltagare

Vinge av 22B typ olackad med integrerat bromsljus. Pris: 1500 krForge dumpventil för montering direkt på original I/C. Pris: 1500 krK&N luftfilterkit med slangar/rörklammor m.m. i nyskick: 600 krKöparen betalar ev frakt eller så kan det hämtas upp I katrineholm eller på div träffar.MVHDanielrtp898@hotmail.com

KN-kittet, är det till 99-00, och i gott skick, så är det taget.

/J

Troberg
          Deltagare

Jag har tyvärr ingen bild på vingen men kanske kan fixa i veckan.

K&N kitet är till en 99-00 & är i helt perfekt skick, har suttit på bilen i 50 mil så det är som nytt.

MVH
            Daniel

SecretAgentMan
            Deltagare

PM:a kontodetaljer så skickar jag slantar, pm med adress kommer inom kort.

/J

Sasse
              Deltagare

Mail/PM

Troberg
                Deltagare

Jag har nu tagit ett par bilder på vingen med mobilen (enda digitalkameran jag fick tag på) dessvärre så vill inte datorn & telefonen samarbeta riktigt men jag ska se om jag kan lösa det, annars så kan jag mms:a bilder på vingen till seriöst intresserade.

MVH
                  Daniel

Toine
                  Deltagare

Tjabba, hur gammal är dumpventilen och är det bult-on till impreza -00? Lite nyfiken på vilken dumpventil det är också. Är det modellen FMDVV5012 – Subaru Impreza V5 Piston Ram Dumpvalve (Flange Mounted) Så köper jag den direkt av dig! =))

LillLinus
                    Deltagare

mms:a till 0702-050548
                      Så kan man blicka lite på den!

Troberg
                      Deltagare

Tjabba, hur gammal är dumpventilen och är det bult-on till impreza -00? Lite nyfiken på vilken dumpventil det är också. Är det modellen FMDVV5012 – Subaru Impreza V5 Piston Ram Dumpvalve (Flange Mounted) Så köper jag den direkt av dig! =))

Jag köpte den begagnad av en kille som hade haft den monterad 1 månad på bilen men sen sålde han sin bil, vet inte riktigt vilken modell det är men kan kanske skicka en bild till dig. Den skulle sitta på min 99:a GT & det är ju samma spec som 00:an.

Troberg
                        Deltagare

Alla grejjer skulle sitta på min 99:a GT så det är anpassat till en sådan.

Edin
                          Deltagare

kan du skicka mms på vingen till mig oxå?

0733-599192

mvh edin

Toine
                            Deltagare

Okej då passar den till min bil. Skicka en bild på den så får jag se vilken modell det är =)

Troberg
                              Deltagare

har skickat mms till alla intresserade tror jag på vingen.

Toine, skicka mig ditt mobilnummer så kan jag mms:a över en bild på dumpen också då jag tyvärr inte får in bilderna i datorn.

Vingen kommer följa med upp till Tullinge på lördag där Edin ska kolla på den nu i första hand.

SecretAgentMan
                                Deltagare

Men vad fasen, ta med KN-filtret till Tullinge, jag skall ju dit… 🙂

/J

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.