SSC Annonser Säljes – Delar S: GT MY00

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    Nikke McRae
    Deltagare

Bilen kom hem fint och de 20 milen hem var nog de roligaste i mitt liv. :7

Tack till Jimmy för en trevlig och bra genomförd affär. Hoppas du är tillbaka i en Subaru snart. 🙂

http://www.imprezive.com/ftp/first_picture.jpg

moken
      Deltagare

Bilen kom hem fint och de 20 milen hem var nog de roligaste i mitt liv. :7 Tack till Jimmy för en trevlig och bra genomförd affär. Hoppas du är tillbaka i en Subaru snart. 🙂 http://www.imprezive.com/ftp/first_picture.jpg

Kan det varit dej jag mötte på E4 idag mellan nyköping och Norrköping då kanske? Vi låg båda i vänsterfil (såklart) 😀

C.Barrow
        Deltagare

Dem 20 milen är bara början i bilens blivande karriär i din ägo 😉

Hoppas att du blir lika nöjd med bilen som jag har varit! Den är väldigt fin och tyvärr kunde jag inte ha kvar den, men det blir fel tilfällen här i livet! Nu har du en riktig ”STI-killer”, men spaka lugnt med pulvret så att inte premierna stiger! Känns sunk att åka volvo 740 nu ett tag… ;(

Nikke McRae
          Deltagare

Kan det varit dej jag mötte på E4 idag mellan nyköping och Norrköping då kanske? Vi låg båda i vänsterfil (såklart) 😀

Japp, jag såg nog dig också om det var frampå kvällskvisten. Då mötte du väl regnet längre fram? 🙂

Dem 20 milen är bara början i bilens blivande karriär i din ägo 😉 Hoppas att du blir lika nöjd med bilen som jag har varit! Den är väldigt fin och tyvärr kunde jag inte ha kvar den, men det blir fel tilfällen här i livet! Nu har du en riktig ”STI-killer”, men spaka lugnt med pulvret så att inte premierna stiger! Känns sunk att åka volvo 740 nu ett tag… ;(

Jag är kanon nöjd. Detta är min drömbil. Varför finns egentligen andra bilar? 😀 Kanske för att subaru ska få brilljera lite till. 😉
            Tur att det finns fler kurvor än långa raksträckor här i mina trakter. Väghållningen är grym! Nähe om man skulle ta en sväng. :7

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.