Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Ja jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min nya Justy faktiskt, går billigt, tyst och är lättparkerad. Fråga min fru om hon är nöjd 🙂 . Bättre liten och rapp än stor och slapp!!!!!:D

555_STI
      Deltagare

Jag har beställt lite grejer till dig från SJDC (Subaru Justy Drivers Club) via Prodrive, och en anti-spin-anti-sladd-anti-körglädje borttagnings kit tillsammans med en Anti Lagg system så den kommer låter bra 😀

Ja jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min nya Justy faktiskt, går billigt, tyst och är lättparkerad. Fråga min fru om hon är nöjd 🙂 . Bättre liten och rapp än stor och slapp!!!!!:D

Klasagasa
        Deltagare

Jag har beställt lite grejer till dig från SJDC (Subaru Justy Drivers Club) via Prodrive, och en anti-spin-anti-sladd-anti-körglädje borttagnings kit tillsammans med en Anti Lagg system så den kommer låter bra 😀

Jo eller lägg pengarna på däck och soppa istället! 😀

storfiskarn
          Deltagare

jag var o kolla på spikes justy i dag,den var blå? vi var o tvätta den? det gick snabbt! hoppas du är nöjd-du sa att du va lite rädd?för den var så snabb? (att tvätta):D

Nikke McRae
            Deltagare

Bilder bilder bilder! 🙂

Btw, vem blev nya ägaren till din silverpärla?

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.