SSC Annonser Säljes – Delar S: Impreza STI V5 vinge (Vit)

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Subarumicke
    Deltagare

Har en vinge till salu 1500 kr

Övrigt: Passform som skit,men om man orkar så kan man kapa plasta om den så kanske den passar ,annars så kan du be någon kortväxt person lägga sig i skuffen och låta han sparka på bakluckan,om du inte känner någon dvärg så släng ner någon korpulent tjockis som form och pressa ner bakluckan (Obs ta någon ni ogillar) så den blir oval då passar vinen säkert perfekt,förövrigt så är jag skit less på ving helvetet, så om någon vill pruta ner den till 1000 kr så kan ni ta skiten, jag orkar inte se den mera x(

Lt Dan
      Deltagare

Har en vinge till salu 1500 krÖvrigt: Passform som skit,men om man orkar så kan man kapa plasta om den så kanske den passar ,annars så kan du be någon kortväxt person lägga sig i skuffen och låta han sparka på bakluckan,om du inte känner någon dvärg så släng ner någon korpulent tjockis som form och pressa ner bakluckan (Obs ta någon ni ogillar) så den blir oval då passar vinen säkert perfekt,förövrigt så är jag skit less på ving helvetet, så om någon vill pruta ner den till 1000 kr så kan ni ta skiten, jag orkar inte se den mera x(

*ASG* Ursäkta OT men jag skratta så tårarna rann…:D 🙂

/D

Klasagasa
        Deltagare

Idol-Micke!!! Sorry för OT

//Klas – som verkligen behöver en riktig idol! 😀

MariaimprezaGT
          Deltagare

Idol-Micke!!! Sorry för OT//Klas – som verkligen behöver en riktig idol! 😀

haha.. passar den en ådi s4?? hahaha :+

Maria

Audi is teh ####!!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.