› SSC › Annonser › Säljes – Delar › S: Ny GT35BB
- Detta ämne har 41 svar, 3,188 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 2 månader sedan av
sladden.
-
FörfattareInlägg
-
15 november, 2010 kl. 20:31 #211933
HighLevelOfSweden
DeltagareOch det säger nån som står helt utan maskin…. 😉
Nänä, står faktiskt just nu med 2 roliga maskiner, en Rigoli/Kenneth Andersson maskin på 2.45liter som är!! bänkad med 625 förvirrade höns samt en kompl Time attack maskin på 2.35liter med ännu mer förvirrade höns i från en av dom 2 absolut bästa Subaru tuners i Europa så jag klarar mig!! ;0)
16 november, 2010 kl. 07:43 #211913Bodyshot
DeltagareFyfasiken, jag är helt mållös.
Och alla dessa förvirrade höns står stilla i ditt garage??? Kanske är så att du ”spöket” är en s.k Chrome-Gubbe du med, hellre putsar i garaget och aldrig kör? 😉
OCH JAG HAR KÖRT MIN BIL SÅDESÅ!
Sen har vi Piff & Puff ( Rompa & Sladden ) – ja, vad ska man säga. 😀
16 november, 2010 kl. 07:49 #211914Bodyshot
DeltagareMen nu spårar denna tråden OT som fan.
Grattis sladden till köpet av turbon och motorn!!
Hoppas det håller och att det inte är patrik som byggt den 😉
16 november, 2010 kl. 15:56 #211916MaXiZZ
Deltagaretror jag ska hinka i lite spray i min med så jag kan vara med o leka också ;D
16 november, 2010 kl. 17:19 #211922sladden
DeltagareHa ha ha ha ha… Fan ni är roliga ni…
Riktigt rolig tråd det här.. Kör hårt…..prata frisk.. ljug lagom…
Hmmm saknar jag maskin, eller har jag köpt patriks motor… Måste fan till garaget å kolla läget!
Pipp å puff, hur menar du då? Gillar vi båda att klättra? Å föresten, vem fan e jag av dom?
16 november, 2010 kl. 23:05 #211915Bodyshot
DeltagarePipp å puff, hur menar du då? Gillar vi båda att klättra? Å föresten, vem fan e jag av dom?
menar att ni alltid håller med varandra 😉
17 november, 2010 kl. 14:48 #211923sladden
DeltagareJa det beror väll på i vilket läge.. säger han att han ska trimma mer så håller ja garanterat inte med honom ;p
menar att ni alltid håller med varandra 😉
17 november, 2010 kl. 15:20 #211934HighLevelOfSweden
DeltagareJa det beror väll på i vilket läge.. säger han att han ska trimma mer så håller ja garanterat inte med honom ;p
Du håller varken med mig eller Rompa, dock våndas du satan över det faktum att du inte kommer att hänga på oss kommande sommar och därför smygtrimmar du din pärla steg för steg medans vi våndas för att vi formligen kastar ut fantasisummor på precis ingenting – din snåla jävel!! *hahaha*
17 november, 2010 kl. 21:40 #211924sladden
DeltagareDu håller varken med mig eller Rompa, dock våndas du satan över det faktum att du inte kommer att hänga på oss kommande sommar och därför smygtrimmar du din pärla steg för steg medans vi våndas för att vi formligen kastar ut fantasisummor på precis ingenting – din snåla jävel!! *hahaha*
Nä man kan ju inte hålla med alla hela tiden.
Streemar dig patrik, då kommer ju inte rompa om. Det märkte vi ju på mantorp, dock ingen tidtagning dom varven tyvärr. Skulle dock rompa försöka ta sig förbi så torpederar ja honom. 🙂 En evo mindre gör väll inget 😉
Måste ju smyg trimma lite iaf, ni ska ju satsa så jävla hårt.
Lite snål måste man va, när man e snickare.19 november, 2010 kl. 22:30 #211943Rompa
Deltagareårets bästa/längsta köpestråd som världen har sett…:D
19 november, 2010 kl. 22:41 #211935HighLevelOfSweden
Deltagareårets bästa/längsta köpestråd som världen har sett…:D
Har ju inte ens börjat – long live this thread!! :0)))))
20 november, 2010 kl. 08:29 #211925sladden
DeltagareHar ju inte ens börjat – long live this thread!! :0)))))
Hip hip hurra hurra hurraaaa….
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.