Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    harlekin
    Deltagare

Tänkte sälja min Subaru Impreza.

Det är en -06 som gått 27 xxx mil.

Bilen är i väldigt bra skick trots sitt miltal och är välservad. Dokumentation finns på det. Kamrem är bytt vid 26xxx. Nybytt olja( castrol) och levereras nytvättad som på bilderna. DVS bara å tuta och köra i många mil till. Den är nyss skattad och är besiktad till maj 2015.

Sommardäck med alu fälg och vinterdäck på fula plåtisar. Motorvärmare finns. Xenonljus.

Startmotorn lever om lite och den varnar för för höjdinställning av xenonljusen ibland, inget allvarligt.

En billig bil att äga då den är billig att försäkra och inte har så hög förbrukning trots fyrhjulsdriften.

1 ägare fram till 27 000 mil och sen har jag köpt bilen då jag hade ett tillfälligt behov av en extrabil. Har kört fram och tillbaka till kiruna med den. Trevlig bil att köra långt med. Drar 0.7 med vinterdäck. Billig impreza att äga. Kostar inget att försäkra. d—0.o—b

Då 3 bilar och en motorcykel är lite för mycket fordon att ha för en student så lägger jag ut bilen.

Min priside ligger runt 47 000 kr för bilen vilket jag tycker är rimligt med tanke på miltal och skick. Billigaste 06an i sverige.

Bilen finns i Umeå.

Bilen har gått 27 xxx mil vilket betyder att den inte är i nyskick. Finns någon repa. men inget jätteallvarligt.

Pruta får man självklart göra. Men endast om man har sett bilen. Pma, ring( 073-5451912 ) eller maila mig på: pp_taftea@hotmail.com

Bilder: http://www.garaget.org/?car=355299

harlekin
      Deltagare

Sänkt till 43 000

harlekin
        Deltagare

Sänker till 40 000 eller bud. Alla bud beaktas. Bilen ska bort.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.