Säljer min ganska fula 740 GL, försökte hitta en vinkel den var vacker ur men det gick verkligen inte.
OBS!!! INSPRUTNINGSMOTORN!!! Ska gå att köra snålt med den men jag har då fan aldrig kört den under litern. Prick på litern blandad är inga probs dock.
Lacken ska nog föreställa svart
Röd/svart inredning
Saknas lite plastdetaljer här o var inne i bilen men inget som påverkar funktion
Behöver bytas bromsar bak omgående och helst fram också (vet ej om belägg räcker o tänker inte kolla)
Kamremmen är säkert bytt nån gång, bilen har ju gått 34000 mil Laughing Samma gäller med oljor osv.
Servicebok finns, den är stämplad till 7000 mil Laughing
Sommar och vinterdäck i någorlunda skick, fanns dubb kvar i vinterdäcken.
Kopplingen är sliten och motorn är skittrött men 116hk på 7000ton, go figure! Den fungerar fint sålänge man inte tror att det går att sladda på torr asfalt, då slirar den bara på kopplingen och luktar illa (har jag hört)
Dragkrok finns!
Besiktigad och godkänd till sista maj 2011! Även skattad!
Säljes endast till seriös köpare som tänker köra den på bredden genom vintern och lovar att inte renovera upp den i orginalskick!
Bilder finns på: http://www.klew.se/dump/carpics/740/
Prisidé 5000 för storprutare, 3000 för de som inte orkar pruta. Tänker inte sälja den för mindre än 3000 för då lägger jag o polarna hellre 500kr var och kör ihjäl fanskapet en fredagkväll!
0739 26 89 09 eller pm. Ring inte ikväll 16/10 för då orkar jag inte svara!
MVH
Johan
Edit: Bilen står i JKPG och har regnr NSS462