SSC Allmänt snack Allmänt småprat Så här går det till i vilda Xiopeng

• Detta ämne har 6 svar, 813 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av STI_Subba.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

http://www.koping.nu/forum.jsp?mode=view&id=7036
      😀 😀 😀 😀

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

SecretAgentMan
      Deltagare

*asg*

Ja, att man ens orkar reagera på den aktiviteten….iofs kanske det är andra mindre begåvade individer där under mindre bra tider på dygnet?

/J

Wanderer
        Deltagare

Ojoj vilka diskussioner 🙂

Fjortisvarning och vette allt vad det var för uttryck 😛

SecretAgentMan
          Deltagare

Vad man än kan tro så är det här inte jag, det är en bil som är väldigt lik min, på en parkering som är väldigt lik den som nämns. 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Wintergames-del-3-EvoII/DSC00295_copy.jpg

”…när en volvo 240 gle fick problem med förstället, han kunde inte parera up returen, så i full fart kom det förskräkliga monstret imot mig, men som tur var så fick pojkspolingen stop på riskokaren innan det small.”

240 gle, riskokare? Jag förstår ingenting. :+

/J

OzO
            Deltagare

”förskräkliga monstret” == Volvo 240 GLE? :+

_______________________________________________________________________________
              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

SecretAgentMan
              Deltagare

Det är iofs Köping vi pratar om…en biltema-tonad 242:a med hemsnickrat hängande avgassystem är ju kung i mina hemtrakter, kan inte tänka mig att det är annorlunda i vilda-köping. 😀 😉

/J

STI_Subba
                Deltagare

😀 *asg*

Undrar varför Trafikverket ser till att man måste ta halkbanan och visa att man klarar av att sladda? Är de bara nyfiken på hur olika bilar uppför sig och inte hur föraren klarar av en sladd?

Hmmmm ….. ”riskokaren”! Låter som en HD fanat som inte tycker om japs hojarna! Så allt som hon inte gilla är en ”riskokare”! x(

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.