SSC Allmänt snack Allmänt småprat SÅ JA!!! :D

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    subban
    Deltagare

Nu är bilen igång igen efter 8 månader i garaget 🙂
      OCH DET JÄVLIGA ÄR ATT DET GÅR INTE ATT STÄLLA PÅ DEN PGA
      ”vi har ingen kontakt med bilregistret” säger en röst på vägverkets telefon 🙁

verkar inte vara några fel
      förutom att det ligger lite glykol under generatorn.
      måste ha kommit dit lite när vi fyllde på.
      för det verkar iaf inte vara från nån slang.
      när man bromsar och svänger lite kraftigare så stänker det nog
      ner på grenrören lr nå annar riktigt varmt.
      ska hissa upp den imorgon å ta mig en titt.

besiktning imorn :I undrar hur det går
      när det är fredagen den 13 å allt.

subban
      Deltagare

Nu är bilen igång igen efter 8 månader i garaget :)OCH DET JÄVLIGA ÄR ATT DET GÅR INTE ATT STÄLLA PÅ DEN PGA ”vi har ingen kontakt med bilregistret” säger en röst på vägverkets telefon 🙁 verkar inte vara några fel förutom att det ligger lite glykol under generatorn.måste ha kommit dit lite när vi fyllde på.för det verkar iaf inte vara från nån slang.när man bromsar och svänger lite kraftigare så stänker det nog ner på grenrören lr nå annar riktigt varmt.ska hissa upp den imorgon å ta mig en titt.besiktning imorn :I undrar hur det går när det är fredagen den 13 å allt.

nu har den klarat besiktningen också 🙂
        inget att anmärka på förutom att bromsarna börjar bli dags att byta.
        men det var ändå planerat så.

när jag ligger å smyg kör i stan upp till 60 – 70 så
        går bilen normalt men sen när jag far ut på större vägar
        och håller jämn gas mellan 80-110 så börjar den smårycka efter
        en stunds körning. sen när jag stannar och slår av bilen och låter
        den stå nån minut så är allt normalt efter det.
        nån som vet vad det är? är det lmm lr nått med bränsletrycks regulatorn ( typ nån slang som inte är ordentligt lr)
        MVH / Kristoffer

jraberg
        Deltagare

men sen när jag far ut på större vägaroch håller jämn gas mellan 80-110 så börjar den smårycka efter en stunds körning. sen när jag stannar och slår av bilen och låterden stå nån minut så är allt normalt efter det.nån som vet vad det är? är det lmm lr nått med bränsletrycks regulatorn ( typ nån slang som inte är ordentligt lr)MVH / Kristoffer

OT.
          tror den gråter för att den varit bortglömd den roligaste tiden på året
          🙁
          sry, kunde inte hålla mig..

Lmm låter det inte som dock. däremot låter det mer som om stiften e skitiga.
          -JR

subban
          Deltagare

men sen när jag far ut på större vägaroch håller jämn gas mellan 80-110 så börjar den smårycka efter en stunds körning. sen när jag stannar och slår av bilen och låterden stå nån minut så är allt normalt efter det.nån som vet vad det är? är det lmm lr nått med bränsletrycks regulatorn ( typ nån slang som inte är ordentligt lr)MVH / Kristoffer

OT.tror den gråter för att den varit bortglömd den roligaste tiden på året:-( sry, kunde inte hålla mig..Lmm låter det inte som dock. däremot låter det mer som om stiften e skitiga.-JR

haha 🙂

det visade sig vara lmmén.
            lånade en polares och har kört med den nu i ca 100 mil
            och det utan problem,medans han kände av min dåliga lmm så jag har kört å hans bil har stått 🙂

MVH / Kristoffer

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.