SSC Allmänt snack Allmänt småprat Så ska det låta!!!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

En filmsnutt från helgen som va. Vem vinner??????
      Det är lika nice att höra varje gång, får ståpäls!!!

http://video.google.com/videoplay?docid=-5921516034501695799

Magnus ”Chewie” Tuggarn…..

Yonaz
      Deltagare

Jädrar va gött!

/J – gillar socker

Niklas
        Deltagare

Jag tycker nog att bilen till höger vinner. Fruktansvärt vackert att ägarna till bilarna bjuder på det här!

Mats
          Deltagare

Ordningen är Manu, Raul och Staffe. Från vänster till höger alltså.

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

Niklas
            Deltagare

Jag gör en liten dekal som dessa tre får tävla om, ”SSI Antilag Battle champion 2006”. Denna kommer skickas till vinnaren. Rösta på den du tycker gjorde bäst show genom att skriva den du tyckte var bäst.

Har även lagt upp en länk till filmen på Zatzy:
              http://www.zatzy.com/showthread.php?t=262888

pannan
              Deltagare

Staffes gjorde helt klart värst knallar 😀

Synd bara att respons sliter så jäkla mycket på grenrör och turbo 😉

Niklas
                Deltagare

Då tycker jag vi korar Staffe till vinnare, alla som sagt sitt på Zatzy har röstat på honom och vi här är ju också eniga.

En sån här dekal kommer på posten inom kort:
                  http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_antilag_battle_2006.jpg

Grattis 🙂

Manu_Sti
                  Deltagare

Grymt Alien, jätte bra initiativ, och gratis Staffe…

Niklas
                    Deltagare

Det är grymt med sånna här spontangrejor, synd bara att det är svårt att ha priset redo på förhand då jag inte ens tänkte tanken på ett battle. Men nu blir det kanske en årlig tradition…om inte ägarna nu i efterhand ångrar vad de gjort. 😉

Manu_Sti
                      Deltagare

Man ska aldrig ångrar sig, det är det minsta man kan bjuda, och om alla tyckte att det var bra, då är det värt…

Addson
                        Deltagare

Man ska aldrig ångrar sig, det är det minsta man kan bjuda, och om alla tyckte att det var bra, då är det värt…

Ja tack för uppvisningen kompis! Helt otroligt att beskåda!!

Mvh Adde ”Den som ingen turbo har han får åka utan bar” Lol

Call me later peace Adde som e avis!! ”Vill åxo ha respons”

oskar
                          Deltagare

JA staffes bil va grymm…känndes som ett slag i bröstet när det smällde som värst 😮 :7

//Oskar

pannan
                            Deltagare

Ett litet tips till er som kör med respons på ”hela” tiden.

Pratade med en god vän idag som hade funderingar på att installera respons på sin EVO men ångrade sig efter att han pratat med en som kör backtävlingar med sin rallybil. Respons används högst 2 min åt gången och man bör inte använda det gång på gång med standardprylar. Sakerna håller helt enkelt inte.

Bara ett tips till Staffe som också var rätt frisk på att använda det 🙂 Dock var det en jäkla ball uppvisning 🙂

Blocken
                              Deltagare

Då tycker jag vi korar Staffe till vinnare, alla som sagt sitt på Zatzy har röstat på honom och vi här är ju också eniga.En sån här dekal kommer på posten inom kort:http://www.shellkonto.nu/alien/temp/ssi_antilag_battle_2006.jpgGrattis 🙂

GRYM dekal, Äljen! 🙂 🙂 🙂

Bra jobbat Manuel, Raul och SkåneStoffe – strongt av er att bjuda på denna härliga show!

(Blev glad när jag hörde att ni frågat om lov av ägarna först…ville inte vara med om Kinnekulle Camping 2004 igen 😉 SSI överlämnade 2 t-shirts till vandrarhemsägarna – de önskade oss välkomna åter)

/Black

Manu_Sti
                                Deltagare

Jag kan bara säga… Har kul när du fortfarande lever, det är inte 10 fot under jorden som du ska har kul…
                                  Idag JRM tog ner Turbo och den var i små delar, då ska dem göra mer test i morgon som det saknar några delar av Turbo, kanske nån som bor nära Emmaboda kan köra till flygplatsen och titta om det finns inte några delar av min Turbo där… 😉
                                  Mer Info kommer senare…

Mvh Manuel…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.