› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Så ska det låta!!!!
- Detta ämne har 24 svar, 1,525 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 7 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
12 juni, 2006 kl. 21:28 #105972
Blocken
DeltagareJag kan bara säga… Har kul när du fortfarande lever, det är inte 10 fot under jorden som du ska har kul…Idag JRM tog ner Turbo och den var i små delar, då ska dem göra mer test i morgon som det saknar några delar av Turbo, kanske nån som bor nära Emmaboda kan köra till flygplatsen och titta om det finns inte några delar av min Turbo där… ;)Mer Info kommer senare…Mvh Manuel…
Du resonerar helt rätt! 🙂
/Block
12 juni, 2006 kl. 21:29 #105973Manor
DeltagareJag kan bara säga… Har kul när du fortfarande lever, det är inte 10 fot under jorden som du ska har kul…Idag JRM tog ner Turbo och den var i små delar, då ska dem göra mer test i morgon som det saknar några delar av Turbo, kanske nån som bor nära Emmaboda kan köra till flygplatsen och titta om det finns inte några delar av min Turbo där… ;)Mer Info kommer senare…Mvh Manuel…
Du är allt en cool ”mutherfycker” (lite franskt uttal…och stavning för att lura den automatiska forumpolisen) du Manu :).
mvh Mats N
12 juni, 2006 kl. 21:30 #105974Manor
Deltagare12 juni, 2006 kl. 21:34 #105986Addson
Du är allt en cool ”mutherfycker” (lite franskt uttal…och stavning för att lura den automatiska forumpolisen) du Manu :). mvh Mats N
His my b*ch!! ha ha Lol Spruta spruta!! hahahahahahahahah
12 juni, 2006 kl. 21:38 #105980Manu_Sti
Du är allt en cool ”mutherfycker” (lite franskt uttal…och stavning för att lura den automatiska forumpolisen) du Manu :). mvh Mats N
His my b*ch!! ha ha Lol Spruta spruta!! hahahahahahahahah
😮 I Know nothing… I am Manuel från Barcelona… 😛
12 juni, 2006 kl. 21:42 #105975Manor
DeltagareI Know nothing… I am Manuel från Barcelona… 😛
Mohahahahahahaha
mvh Mats N
12 juni, 2006 kl. 21:47 #105987Addson
DeltagareI Know nothing… I am Manuel från Barcelona… 😛
Mohahahahahahahamvh Mats N
Mohahahahah!
13 juni, 2006 kl. 09:04 #105993Niklas
DeltagareJa, man kan inget annat än älska Manuel. Du är så jävla skön! 😀
13 juni, 2006 kl. 15:20 #105988Staffe
DeltagareVa tävling!! Hahaha!!! Fan va kul vann jag, villken överaskning 😀 😀
De var ju hårt motstånd också ju, Manuels o Rauls var ju inte dåliga heller 😉
Häftig dekal Alien, men följer det med monteringsanvisning eller funkar det med 13 gaffel,ring nyckel :+
Pannan jo de sliter en del(synd),men sitter det där så ska det annvändas me` man kör ju för publiken också 🙂
Tack alla som röstat på mig…hahaha
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0220 juni, 2006 kl. 07:16 #105994Niklas
DeltagareNu ligger dekalen på mitt bord och den ser riktigt cool ut! Kommer göra sig bra på Staffes lilla kokare. Jag PMare dig om adress…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.