SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Sådärda då vare tonat å klart =)

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    PaTTan
    Deltagare

Ser ju bra ut! Ska snart skaffa jycke, så det får nog bli tonat på kombin för min del! Vad är det för film du använde, vilken färg och var skaffade du den? Mekonomen, biltema ???/ Andreas

Jag köpte min film på Autoglas i Västerås.. (de va även dom som monterade bakrute-filmen)
      Vet däremot inte hur många procent den släpper igenom lr så men den hette iaf 30+.. om det säger dej något 🙂

//Patrik – som precis tvättat bilen men upptäckt att det inte var nån bra idé eftersom den ändå blir helt prickig av pollen…:-(

Knorrebusius
      Deltagare

Köpte bilen me tonat runt om. Killen som sålde den påstår att han fått den genom beskitningen (ljusaste toningen)
        Men jag lånade ut bilen till pojkvännen o han blev stoppad i en flygande besiktning så jag åkte på ombesiktning. ;(

Kommer ändå in i beskitningstiden snart, så tänkte vänta till dess. Nån som vet om de på besiktningen ser vad det var som jag egentligen måste fixa för att få den godkänd?

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.