› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Sälja subban?
- Detta ämne har 4 svar, 895 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 2 månader sedan av
ADDE.H.
-
FörfattareInlägg
-
8 februari, 2003 kl. 19:01 #6569
honkster
DeltagareLAST EDITED ON Feb-08-03 AT 08:01PM (GMT)
Folk som säljer nu är ägare mestadels med my00 och my99. Dessa bilar som säljs är säkert första ägare som har. I och med att det fortfarande finns garanti och dyl kvar så står sig bilen mkt bra prismässigt. Har man ägt en 00:a har man ändå ägt den ett tag och kanske e sugen på ngt annat…Skulle tro att det stora utbudet ( 10-15 st;-)…) inte beror på att folk e missnöjda med bilen utan att andra anledningar ligger bakom…————————————–
-HonKster- Blå My99 Kombi@Årehttp://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi556
8 februari, 2003 kl. 21:51 #80323Plogen
DeltagareEfter 3,5 år med impreza börjar suget efter nya hjul bli övermäktigt…
/Plogen
_________________________________________Subba till salu! 451 mil.. över 300 BHP..
http://bbs.impreza.nu/dcforum/DCForumID20/136.html#
_________________________________________9 februari, 2003 kl. 14:55 #80320omar
DeltagareTanken har ju slagit en! oftast när man haft växellåds ras eller dyl och bilen fått stå ett tag och man glömt hur den känns,sen när man fixat bilen och känner att man e kung på vägen då glömmer man allt vad sälja heter.Inte en chans att man säljer pärlan. Min bil e fett obekväm med stenhårda fjädrar och buller nivån e grymt hög,glöm snacket med polarna om man ligger bara i 110kmh.
För att inte tala om ljudet från växellådan!
Men det e skit samma, det e saker som kommer i andrahand för jag e fortfarande helt såld på min Impreza, nej min behåller jag lång tid framöver.
Finns ingen annan bil kandidat som kan konkurera med min Impreza enligt mig,inte just nu och inte innan jag byggt min dröm motor.
Mvh Omar9 februari, 2003 kl. 18:39 #80322christopher
DeltagarefraSSe
Håller med Omar och adde, vad är alternativet på roligare och råare bil för rimliga pengar? Men som tur är så tycker alla olika, vore inte så roligt om hela sverige körde Impreza.
Körde själv 40 mil hem från Hagfors och svenska rallyt med rally intercomen för att inte bli döv… de é WallyHoppas det räckte att fälla ner solskyddet vid Kalskoga :D:D (fartkameror)
19 november, 2003 kl. 19:43 #80321ADDE.H
DeltagareUndrar varför så många säljer sina IMPREZOR?
Vad beror det på?För dyrt?Har tröttnat?ELLER VAD ÄR DET?Skulle vara kul att höra!Själv så vet jag inte vilken bil man skulle välja istället för imprezan!
/ADDE -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.