SSC Annonser Säljes – Delar Säljer org. delar impreza sti -06 (Avgas, Turbo, Spridare, SoppaPump mm)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Dannesundin
    Deltagare

Hej!

Nu när drömmen tagit vid och det kliar i fingrarna så har jag ingen användning av originaldelarna längre, så tänkte att någon annan får ta del av dom! d—0.o—b

Det jag har är…

Turbo IHI VF43 suttit på en Impreza STi -06 5800 mil innan urplock. Mig veterligen satt den där original, men som ni säkert vet så sitter det (tror det är) VF39 org på impreza sti -06 så hur den kom dit är ett mysterium än idag. Turbon är iallafall i bra skick och inget glapp. JAG ser heller inte några sprickor. Funkade kanon vid urplock. Rullat på 1 bar.
      Original spridare
      Original Downpipe (ej packning)
      Original uppipe
      Original avgasrör (Kapade bultar i ”mitten”, inga packningar inga bultar. )
      Original stötdämpare
      Original soppapump

Kommer att finnas :

Org. grenrör (Beror på hur arg jag blir när jag monterar ner det, kan bli så att vinkelharry används fullt ut. )

ALLT utom stötdämparna vet jag har varit i BRA SKICK innan urplock! Alla delar har körts original! Jag bytte ej stötdämpare så jag vet ingenting där.

Självklart står jag bakom alla delar jag säljer till klubben och återköper vid missnöje pga min okunskap.

Delarna finns i Gnesta men har arbetsbil och kan plocka med mig grejerna till Stockholm varje dag. Kan även leverera till dörr kortare bit. 😎 d—0.o—b

Önskas bilder så fixar jag allteftersom intresse byggs.

Bud är det som gäller.

regashi
      Deltagare

Hej,
        Har du kvar orginal avgas, dvs från katten och bakåt.
        Vad är riktpriset? Jag är intresserad ifall priset är lågt satt.

TomK
        Deltagare

Skickat PM men inget svar?

Dannesundin
          Deltagare

Nu har du fått svar!

Regashi, ge mig ett bud, grejerna ligger och tar plats 🙂

Olkis
            Deltagare

Har du kvar turbon?

GDB2003
              Deltagare

Vad vill du ha för spridarna?

tommy m
                Deltagare

hej, jag är intresserad av röret efter downpipen om det passar till min bil. Kan du fixa en bild?
                  sitter det en extra kat på röret eller är det tomt?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.