SSC Annonser Säljes – Delar säljes Hjulmuttrar insex

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Joakimgabrielsson
    Deltagare

Säljer insex-hjulmuttrar då jag fått fel från ebay. Skulle ha svarta. Orkar inte skicka tillbaka dessa och krångla så säljer dessa för 200 kr. 50 kr i frakt. Kan hämtas i götet. Stöldsäkrare än vanliga muttrar. M12 1,25

Garagekungen
      Deltagare

Vad är det för material?
        Chrome eller rostfritt – är det RF så köper jag dem d—0.o—b

Mvh / GK

Steewe
        Deltagare

Vad är det för material?
          Chrome eller rostfritt – är det RF så köper jag dem d—0.o—b

Mvh / GK

Kan ta med dem till Emmaboda om du vill spara 50 kr (och istället ge mig en öl eller två). 🙂

/Stefan

Norbius
          Deltagare

Tar dom annars, pm isf 🙂

Joakimgabrielsson
            Deltagare

De är rostfritt. Så du får köpa dem om du vill! Och steewe. Vart kan jag lämna dem? Har för mig att ni har garage i kungälv. Åker förbi där idag… riktigt schyst om du kan ta med dem! Var det dig jag träffade på biltema?

Steewe
              Deltagare

De är rostfritt. Så du får köpa dem om du vill! Och steewe. Vart kan jag lämna dem? Har för mig att ni har garage i kungälv. Åker förbi där idag… riktigt schyst om du kan ta med dem! Var det dig jag träffade på biltema?

Det stämmer bra det, har garaget i Kungälv. Kommer att vara där från 16 ungefär, annars är jag hemma från ca 13 och bor i Kungälv oxå. Hör av dig per sms när du har vägarna förbi så får du närmare vägbeskrivning då. Det var Magnus du träffade på biltema, men vi äger samma bil så har samma garage.

/Stefan 0736870644

Joakimgabrielsson
                Deltagare

Ok ska bara få bekräftat att han vill ha dem… tror det är aluminium vid närmare eftertanke.

Steewe
                  Deltagare

Ok ska bara få bekräftat att han vill ha dem… tror det är aluminium vid närmare eftertanke.

Jag förstår. Hör av dig om du kommer förbi helt enkelt.

Jang
                    Deltagare

Inte Alu, det är chrome

Joakimgabrielsson
                      Deltagare

Har kollat med återförsäljaren och det är ”Alloy steel”. ett zink-behandlad stål som ska stå emot rost bra.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.