SSC Annonser Säljes – Delar Säljes: Ny beställning av regionsdekaler

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag har väntat att skicka in beställningen för att jag saknar fortfarande betalning från medlemsnummer:

69, 808, 833 och 837

Jag skickar beställningen imorgon lunch. Se till att få över pengarna om ni vill ha dekalerna ni beställt. Information om hur betalningen går till är skickat till er mail som ni använde vid beställningen.

Davve
      Deltagare

Nu har jag betalat 🙂

Medlem:808

Guailo
        Deltagare

Stämmer bra Niklas, 848 är jag.

Mvh,
          Peter

*med ny-blodad tand efter iskörningen* 😀

Niklas
          Deltagare

Skickar beställningen idag kring lunch, hoppas på att få dekalerna i början på nästa vecka så att ni har dem innan fredag nästa vecka.

Niklas
            Deltagare

Dekalerna skickades igår (torsdag) och kommer förhoppningsvis till mig ikväll (fredag). Om så är fallet så kommer jag få iväg dem på måndag kväll så ni har dem på tisdag eller onsdag nästa vecka.

Fick ett kvitto från banken idag att jag fått in pengar av Erik Ö den 16/3 vilket var efter att jag skickade iväg ordern så din dekal är inte med. Din order ligger kvar och nästa gång jag beställer så tar jag med det du skall ha också.

Niklas
              Deltagare

Dekalerna skickas ut till er idag så ni bör få ett stort vitt kuvert i brevlådan imorgon eller på onsdag om inte posten lyckas slarva bort dem.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.