SSC Allmänt snack Allmänt småprat Sålt subban

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Ja, då var man subbalös. Har inte sjunkt ner riktigt än, men de gör väl det snart. Saknar den faktist, kändes konstigt o lämna ifrån sig den. Den blev såld till en kille i gällivare. Han verkade händigt så jag tror den har fått ett bra hem.
      Planerna är väl o handla ny bil till nästa sommar. Blir en subaru så klart 😛
      Medans jag väntar får jag väl tjuvköra brosans bil :+ 😛 😀 🙂

SecretAgentMan
      Deltagare

En epok är tillända, man får gratulera/beklaga. 🙂

/J

Manor
        Deltagare

…även Duracell-kaninen stannar så småningom.

Wälkom back in de fjutchör, jo farting norrlänning ;).

Lefty
          Deltagare

Håhå fi fan du kommer sitta skönt i min passagerarstol iaf 🙂

Gött o få sålt den iaf!

Toine
            Deltagare

Griml0ck är det nämligen en röd impreza du hade? såg just en ny här i stan som körde runt här utanför mitt fönster =) Bor själv i gällivare så =) Hade du donat något speciellt me bilen? Måste ju testa köra i rödljusen mot han 🙂

Mvh / Tony — Blå impreza 00

Lefty
              Deltagare

Griml0ck är det nämligen en röd impreza du hade? såg just en ny här i stan som körde runt här utanför mitt fönster =) Bor själv i gällivare så =) Hade du donat något speciellt me bilen? Måste ju testa köra i rödljusen mot han :)Mvh / Tony — Blå impreza 00

Japp, den är röd. Du får hälsa på han från mig. Fixa så han reggar sig med klubben 🙂

edit: ops lefty var visst inloggad.. var grim som skrev iaf :+

Kvarnis
                Deltagare

De va sämer dä, ska du springa run is’n i år ? 😉
                  Nä men grattis grattisd får man väl lov å säga då 🙂

Hä e bara att säga till när du vill börja titta på 99/00 STI-RA V-Limited då 😀

Toine
                  Deltagare

Ska hälsa på han från dig =) Bor mitt i stan på nedersta våningen han har snurrat runt stan ett gäng gånger ikväll =)

Toine
                    Deltagare

Hehe du e nog ”lite” för vass för mig kvarnis =)) Men har faktiskt spenderat lite pengar på min my-00 den senaste månaden.

Blitz nur spec-r 3″ från turbon
                      Forge Atmosfärisk dump
                      Pipercross Luftfilter
                      Laddtrycksmätare + Mätarhållare
                      Lexus Bakljus
                      Dimljuskåpor
                      Klarglas sidorblinkers samt blinkers i fronten.

Nu fattas det bara en vettig vinge samt att jag ska ner till JRM så de får fixa in ecutek3 samt mappning.

Nästa project blir nog större turbo och soppapump och spridare =)

Sedan får man se hur min plånbok mår och vad man hittar på efter det.. 🙂

Mvh / Tony

Toine
                      Deltagare

Kvarnis du som är insatt borde ju kunna svara på denna fråga. Tänkte inhandla en vinge från realcar (SUBARU IMPREZA ST DESIGN REARSPOILER RED LED BRAKELIGHT PRIMED) Passar den bult on i gamla hålen som originalvingen sitter i? Eller har du/ni sett någon sådan monterad eller har bild på den så skicka gärna.

Mvh / Tony

griml0ck
                        Deltagare

De va sämer dä, ska du springa run is’n i år ? ;)Nä men grattis grattisd får man väl lov å säga då :)Hä e bara att säga till när du vill börja titta på 99/00 STI-RA V-Limited då 😀

Om de går o springa på ställ så sign me up! 😀 Jo, har börjat titta runt lite, men jag tänkte ta det lugnt o vänta tills nästa sommar. Vi får höras av 🙂

Kvarnis
                          Deltagare

Kvarnis du som är insatt borde ju kunna svara på denna fråga. Tänkte inhandla en vinge från realcar (SUBARU IMPREZA ST DESIGN REARSPOILER RED LED BRAKELIGHT PRIMED) Passar den bult on i gamla hålen som originalvingen sitter i? Eller har du/ni sett någon sådan monterad eller har bild på den så skicka gärna. Mvh / Tony

Hm plast är väl inte min starka sida om man säger så 😉
                            Men, jag har för mig att dom sålde nån vinge tidigare som inte var så där jätte lyckad.

Perra-värsrting hade en STI vinge som han köpte i svergie till rätt kurs, minns dock inte var+ att det var bra många år sedan…

Kvarnis
                            Deltagare

De va sämer dä, ska du springa run is’n i år ? ;)Nä men grattis grattisd får man väl lov å säga då :)Hä e bara att säga till när du vill börja titta på 99/00 STI-RA V-Limited då 😀

Om de går o springa på ställ så sign me up! 😀 Jo, har börjat titta runt lite, men jag tänkte ta det lugnt o vänta tills nästa sommar. Vi får höras av 🙂

Annars finns en till salu som klippt och skuren för dig
                              http://bbs.22b.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=27;t=001123;p=1#000001

Adam K
                              Deltagare

Jahaja Johan.
                                Trist ändå.
                                Men seså, skaffa e RA till vintern istället, annars kommer väl ingen annan få ha sitt förarsäte ifred på is’n 😉

Du är välkommen att åka med mig i vinter när jag är hemma 🙂

griml0ck
                                Deltagare

annars kommer väl ingen annan få ha sitt förarsäte ifred på is’n ;-)Du är välkommen att åka med mig i vinter när jag är hemma 🙂

Risken finns väl, men det är kul o åka med oxo märke jag när vi körde SS sista 🙂 :7 Fast köra e ju så klart roligast 😀 😛 Men det finns en risk jag kommer ta ditt erbjudande. KvarnISträffen får man ju inte missa, även om man e billös 😛 :9

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.