SSC Allmänt snack Träffar Samåkning från Stockholm till 10 års träff

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    Sternborn
    Deltagare

låter bra 🙂

Snofi
      Deltagare

Vet någon vägen exakt? för jag sitter på eniro och lurar + att jag tittar på Jannes karta.

Subarumicke
        Deltagare

Vet någon vägen exakt? för jag sitter på eniro och lurar + att jag tittar på Jannes karta.

Hmm hittar du inte till Strängnäs ? Taskigt lokal sinne köp en GPS 😉

Manor
          Deltagare

Jag har taskigt lokalsinne + GPS = fortfarande taskigt lokalsinne men hittar numera lite bättre :D.

Snofi
            Deltagare

Strängnäs hittar jag till men vet inte hur jag tar mig till banan, men det löser sig 😉

Manor
              Deltagare

Strängnäs hittar jag till men vet inte hur jag tar mig till banan, men det löser sig 😉

Avfart 138 (från E20)…sväng av höger vid skylten Stallarholmarna…sväng av höger vid skylt Åby…enligt Jannes karta…typ.
                Koordinaterna är laddade i GPS:en, men med mina gamla kartor så pekar den ut i spenaten, så den lär väl inte vara mycket till hjälp.

Jag litar på att Ubbe & Lotta hittar.

Ubbe, det blev inte arraksbollar tyvärr…men Gilles bondkakor, dubbla chokladflarn samt neg…ehh…chokladbollar. Man lär ju kunna bli fet på dessa också :D.

Ubbe
                Deltagare

Avfart 138 (från E20)…sväng av höger vid skylten Stallarholmarna…sväng av höger vid skylt Åby…enligt Jannes karta…typ.
                  Koordinaterna är laddade i GPS:en, men med mina gamla kartor så pekar den ut i spenaten, så den lär väl inte vara mycket till hjälp.

Jag litar på att Ubbe & Lotta hittar.

Ubbe, det blev inte arraksbollar tyvärr…men Gilles bondkakor, dubbla chokladflarn samt neg…ehh…chokladbollar. Man lär ju kunna bli fet på dessa också :D.

Ajajaj…. det får väl gå bra ändå! 🙂

Jag har laddat GPS’en med koordinaterna och den hittade en väg dit också så vi kan nog ta täten så får ni någon att skylla på om vi hamnar fel…

roadtip85
                  Keymaster

Är det någon mer som åker söndag morgon och vill mötas upp nånstans?

Snofi
                    Deltagare

Står nu vid Shell 😉 vit gt med röd vinge 😉

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.