SSC Allmänt snack Träffar Samåkning STHLM-Västerås 18/6

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 55 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Vi gör ett stopp på Statoil i Enköping ca 06:30 för de som vill tanka och dessutom plocka upp två tjejer (de som var med och blev fotograferade förra helgen). Det skall väl förhoppningsvis finnas plats i någons bil.

Webbpolisen ställer säkert upp med en stol. 😉

Niklas
      Deltagare

Vi gör ett stopp på Statoil i Enköping ca 06:30 för de som vill tanka och dessutom plocka upp två tjejer (de som var med och blev fotograferade förra helgen). Det skall väl förhoppningsvis finnas plats i någons bil.

Webbpolisen ställer säkert upp med en stol. 😉

Vectorm12
        Deltagare

Jag är också på (efter ett antal om och men med chiefen) plockar även med mig flickvännen…. :+

Om det är någon som vill mötas upp innan barkaby vore det bra, jag kommer från södertälje…

syke
          Blockerad

Jag är också på (efter ett antal om och men med chiefen) plockar även med mig flickvännen…. :+ Om det är någon som vill mötas upp innan barkaby vore det bra, jag kommer från södertälje…

Preem Globen 05.35 står jag och arellano där iallafall, du är välkommen du med!

Niklas
            Deltagare
              Isol
              Deltagare

Är vid statoil vid Enk. kl 6.30, åker ni till jet så hör jag väl det. 😉

Niklas
                Deltagare

Observera!!!

Man är på MCD i Barkaby SENAST 06:00, gärna innan. Vi skall vara i Enköping kl 06:30 och i Hummelsta helst 06:30 men med tanke på att folk vill tanka i Enköping så blir Hummelsta då det blir. Är ju på vägen så de som väntar där kommer att se oss.

OzO
                  Deltagare

Ja, det är ingen idé att hänga runt o vänta på folk. Så det är bara att synka klockorna! 😀 Och let’s face it… finns inte så många vägar till Hässlö flygfält så vi lär alla stöta på varandra på E18… 😉

(Blir förmodligen en fin infartskö till området)

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                    Deltagare

På lite OutRun maner:

Första bil lämnar MCD i Barkaby klockan 06:00. Därefter släpps bilarna iväg med 5 sekunders mellanrum. 😀

SecretAgentMan
                      Deltagare

*skakar på huvudet*

Se nu till att hålla F*N på er, herrar blåljus lär älska en bunt Imprezor med gasglada, förväntansfulla chaufförer – att bli av med kortet är inte ett bra sätt att börja firandet med.

😀

/J

Niklas
                        Deltagare

Erhm? Vem har sagt att det skall gasas? 30min tar det till Enköping i Svenssonfart på E18.

SecretAgentMan
                          Deltagare

Du har väl varit med så länge nu att du *vet* vad som händer med en bunt Imprezor i kortege? :+

/J

OzO
                            Deltagare

0600… 0530 åka… 0500 gå upp… vafan skall allt ske så tidigt för…? :+ G’natt!

_______________________________________________________________________________
                              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Isol
                              Deltagare

5 timmar till uppgång, ska nog sova nu.. Gonatt

AK_Impreza
                                Deltagare

nu e klockan 01:36, väntar på att tiden ska rulla så bilen oxå kan rulla 😛 kan inte sova för då kommer ja inte upp…haha 😀 *fördröjer tiden* lalalaa

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 55 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.