SSC Allmänt snack Träffar Samåkning STHLM-Västerås 18/6

Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
  • Författare
    AK_Impreza
    Deltagare

och självklart försover man sig x( x( x(

Manor
      Deltagare

Yo Alien !

Jag dyker preliminärt upp på McDonalds i Barkaby. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska campa med husvagnen i Västerås eller inte. Om jag sover i Stockholm så dyker jag upp.

mvh Mats N

Manor
        Deltagare

HusvagnsmaffianJag har ännu inte bestämt mig om jag ska campa med husvagnen i Västerås eller inte.

Husvagn i v-ås, kan det bli hårdare? Go for it Mätz! 😀 😀 😀 :D// Patrick P.Regionsansvarig Västerås

Det ska va husvagn…det är det bästa man kan ha. Det ska va husvagn 😉 😉 ;).

Ja, jag funderar på att ta in på campingen på Ängsö…den ska ligga på E18 mot Enköping 2 mil utanför Västerås. Det gäller bara att hitta dit också :+.

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

Jag har just ställt upp husvagnen på Ängsö-camping, så vi ses på flygfältet.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

…och därför svarade du inte i telefon och kom på eftermiddagen istället för att varjefall vara med på årsmötet och middagen? Du missade tyvärr mycket skoj, många skratt och annat bus.

…och söndagen gick inte av för hackor den heller.

mvh Mats N

Niklas
              Deltagare

…och därför svarade du inte i telefon och kom på eftermiddagen istället för att varjefall vara med på årsmötet och middagen? Du missade tyvärr mycket skoj, många skratt och annat bus.

modulated
                Deltagare

Husvagnsmaffian
                  Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska campa med husvagnen i Västerås eller inte.

Husvagn i v-ås, kan det bli hårdare? Go for it Mätz! 😀 😀 😀 😀

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                  Deltagare

Jag kommer inte nå varvstoppet på vägen till Västerås, troligen ingen annan heller.

rallymarkus
                    Deltagare

Jag kommer. Klart vi måste slå följe 🙂

Niklas
                      Deltagare

Jag antar att det är ett rejält gäng från Stockholm som åker till Västerås på lördagmorgonen. Då kan vi väl lika bra åka tillsammans eller vad säger ni? Kanske finns det en som har en polare med som klarar av att använda en videokamera och vips så har vi schysst karavanfilm från E18 där man enkelt kan filma då det är dubbelfiligt.

aktiviteterna börjar klockan 08:00 i Västerås och det tar ca en timme att köra dit om man inte skall riskera kort och dryga böter.

jag föreslår att vi träffas vid McD i Barkaby klockan 06:00. Då är vi i Västerås ungefär 07:00 och hinner mingla lite med alla tomtar innan första aktiviteten drar igång.

Vad säger ni andra?

/N – förste karavanare!

Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.