tänkte kolla vilken väg och när ni andra skall ta er upp.
KOmmer själv att utgå från Ronneby så jag tar E22:an upp. De flesta tar väl E4:an antar jag?
Kanske inte blir samåkning för min del men jag tänkte starta en tråd till er andra .
Jag vet inte riktigt när jag tänkt att åka. Det tar kanske runt 4 timmar att åka om man ska stanna och fika oxå. Det är cirka 33 mil till västerås härifrån. Men jag har planerat in nån gång på eftermidaggen.
När hade du tänkt då?
Tjenare tänkte dra från malmö trakten på fredag vid 12tiden. Får väl leta upp Blitzen när jag närmar mig Västerås annars får jag väl pejla homon på mobilen under tiden. Det är väl gurkstaden vi skall till eller har jag fel?
Tjenare tänkte dra från malmö trakten på fredag vid 12tiden. Får väl leta upp Blitzen när jag närmar mig Västerås annars får jag väl pejla homon på mobilen under tiden. Det är väl gurkstaden vi skall till eller har jag fel?
jag vet inte exakt men det blir väll någon gång runt middagen så jag e väll o o-hamn runt två tiden eller lite senare. Vi kan ju bestämma tid och plats så får vi se vad som händer…….
jag vet inte exakt men det blir väll någon gång runt middagen så jag e väll o o-hamn runt två tiden eller lite senare. Vi kan ju bestämma tid och plats så får vi se vad som händer…….