SSC Allmänt snack Träffar Samåkning SYD-Västerås 17/6

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

tänkte kolla vilken väg och när ni andra skall ta er upp.
      KOmmer själv att utgå från Ronneby så jag tar E22:an upp. De flesta tar väl E4:an antar jag?
      Kanske inte blir samåkning för min del men jag tänkte starta en tråd till er andra .

/P”som skall pula i sin knocklink till helgen”

Danne-Lakan
      Deltagare

jag ska också ner till ronneby ( cotvette träffen ) så då är vi två i allafall vilken tid hadde du tänkt att rulla

Danne-Lakan
        Deltagare

Det har kommit en wrx sti 04 till min lilla by men vet inte om han e medlem än ska tjata på han

down_the_drain
          Deltagare

blir antagligen tidig förmiddag.

Danne-Lakan
            Deltagare

Okey vet du om vi blir fler eller drar dom E4an upp

down_the_drain
              Deltagare

Inte den fetaste… Får väl se om folk behagas svara i tråden.

/P

Nano
                Deltagare

Hej.

Jag bor i Oskarshamn. ca 8 mil över kalmar. Tar oxå E22:an upp. Kommer åka på fredagen. Så jag hänger gärna på.

MVH
                  Mårten

down_the_drain
                  Deltagare

Ni får gärna bestämma något själv för att jag kör nog ensam. Skall in o besöka diverse folk på vägen upp.

/P

Hej.Jag bor i Oskarshamn. ca 8 mil över kalmar. Tar oxå E22:an upp. Kommer åka på fredagen. Så jag hänger gärna på.MVHMårten

Danne-Lakan
                    Deltagare

När hadde du tänkt att dra från o-hamn. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar till västerås

Nano
                      Deltagare

Jag vet inte riktigt när jag tänkt att åka. Det tar kanske runt 4 timmar att åka om man ska stanna och fika oxå. Det är cirka 33 mil till västerås härifrån. Men jag har planerat in nån gång på eftermidaggen.
                        När hade du tänkt då?

MVH
                        Mårten

agenten
                        Deltagare

Tjenare tänkte dra från malmö trakten på fredag vid 12tiden. Får väl leta upp Blitzen när jag närmar mig Västerås annars får jag väl pejla homon på mobilen under tiden. Det är väl gurkstaden vi skall till eller har jag fel?

Mvh Agenten

agenten
                          Deltagare

Tjenare tänkte dra från malmö trakten på fredag vid 12tiden. Får väl leta upp Blitzen när jag närmar mig Västerås annars får jag väl pejla homon på mobilen under tiden. Det är väl gurkstaden vi skall till eller har jag fel?

Mvh Agenten

Danne-Lakan
                            Deltagare

jag vet inte exakt men det blir väll någon gång runt middagen så jag e väll o o-hamn runt två tiden eller lite senare. Vi kan ju bestämma tid och plats så får vi se vad som händer…….

Danne-Lakan
                              Deltagare

jag vet inte exakt men det blir väll någon gång runt middagen så jag e väll o o-hamn runt två tiden eller lite senare. Vi kan ju bestämma tid och plats så får vi se vad som händer…….

Nano
                                Deltagare

Det låter bra. Du kan ringa mig när du närmar dig Oskarshamn. Så får vi mötas upp vid nån parkeringsplats vid E22:an

Mitt telefonnummer är 070-6906490

MVH
                                  Mårten

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.