SSC Allmänt snack Träffar Säsongsavslutning på Barkarby! 22/9!!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    BlåMes
    Deltagare

Förra gången var vi inte så jättevälkomna av ägaren till parkeringen bredvid Burger King i Akalla men det är kul att mötas upp lite tidigare för att kunna brumma in på parkeringen i samlad trupp 🙂

Jag hoppas det kommer sluta regna framåt eftermiddagen, annars blir det inte kul. Mörkt och regnigt är inte optimalt på bilträff…

Vore ju riktigt kul om vi kunde mötas upp. Kl 19 i jakobsbergs parkeringsgarage? Inte så jätte långt ifrån 🙂 Näst högst upp?

BjorneJ

Jag siktar på att vara i sthlm i god tid före så jag möter gärna upp och sparkar lite däck hojta till vart vi ska mötas.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Tyrfing
        Deltagare

Vore ju riktigt kul om vi kunde mötas upp. Kl 19 i jakobsbergs parkeringsgarage? Inte så jätte långt ifrån 🙂 Näst högst upp?

Skulle du kunna länka till googlemaps eller nått vart det ligger så man lättare hittar dit? 🙂

Markus
          Deltagare

Skulle du kunna länka till googlemaps eller nått vart det ligger så man lättare hittar dit? 🙂

Borde vara det här garaget: https://maps.google.com/maps?q=59.424718,17.834665&num=1&t=w&z=18

BlåMes
            Deltagare

Drabantvägen 25 typ

Vad säger vi? Kl 19?

BjorneJ

Låter bra

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Tyrfing
                Deltagare

Ok perfa då dyker jag upp vid 19 där då 🙂

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.