SSC Allmänt snack Träffar Säsongsstart!! SSI Träff i samarbete med Street Performance i GBG!! 24 April

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 83 totalt)
  • Författare
    Just try
    Deltagare

Självklart är det bara att dyka upp på träffen! Hoppas jag inte avskräckt någon med listan, den var mest tänkt som ett hjälp medel för oss som arangerar träffen.
      Kanon med kartan! Vågar vi hoppas på bra väder eller?

johan_gt
      Deltagare

Hoppas att jag också dyker upp! Väntar på mina nya fälgar men hoppas att jag har de till dess.

SPiKE
        Deltagare

Jag har snackat med ”farsan” i fårdklubben och han var jädrigt sugen på att komma med en sväng. Med lite tur får han med ett par polare oxå.

//Spike – Börjar bli grymt laddad!

challe
          Deltagare

Faan va kul om han den där ”farsgubben” från fårrrrdklubben kunde dyka upp 🙂 då kan det bli riktigt kul 😀

Just try
            Deltagare

Jag har snackat med ”farsan” i fårdklubben och han var jädrigt sugen på att komma med en sväng. Med lite tur får han med ett par polare oxå.

//Spike – Börjar bli grymt laddad!

Kanon fint!! Hoppas den den gamle farsgubben får med sig ett gäng bilar!
              Spike vad tror du om att lägga ut en inbjudan på ford forumet? Något du kan ordna?

Daniel666
              Deltagare

Verkar som att vi kommer 2 Fordar iaf.
                Kanske blir några fler. Vill ni ha en tråd hos FCS så kan jag lösa det, bara att säga till.

SPiKE
                Deltagare

Verkar som att vi kommer 2 Fordar iaf.
                  Kanske blir några fler. Vill ni ha en tråd hos FCS så kan jag lösa det, bara att säga till.

Gört messama vettja.

Just try
                  Deltagare

Gört messama vettja.

Precis! Släng upp en tråd på ford forumet också!

Just try
                    Deltagare

Halloj!!

Jag har glädjen att framföra att även peugeot klubben kommer ansluta till våran träff!
                      Blir nästan som en mini kartell träff.

Kanon kul att även Peugeot hänger på tycker jag!

Mvh Magnus

Vince
                      Keymaster

Halloj!!

Jag har glädjen att framföra att även peugeot klubben kommer ansluta till våran träff!
                        Blir nästan som en mini kartell träff.

Kanon kul att även Peugeot hänger på tycker jag!

Mvh Magnus

Oj då….då blir man lite kluven….vilken bil ska man ta då tro ;)? jag kör också en peug…man är ju Fransos 😀

bobban
                        Deltagare

uj uj Kul vi blir ju fler och fler
                          Jag är nere till senast kl 12 för jag har mina barn att lämna innan jag åker från Norrköping.

Steewe
                          Deltagare

Tyvärr måste jag ställa in träffen. Hinner inte få nya kopplingen innan helgen vilket innebär att jag måste göra det nästa helg och missar därmed tillställningen. 🙁

Men det positiva, flyttar till Göteborg i slutet av augusti så är det någon som har kontakter om ett garage för Subban så är det aktuellt! 🙂

1. Just try , Magnus Olofsson ( Impreza Wrx Sti Ra ) GBG
                            2. Christian S, Christian Svegenius (Impreza WRX STI Type R V4) GBG
                            3. challe – Carl Selin
                            4. SPiKE, Henrik Thåström (Spritkokare STI -06)
                            5. Andersson, kanske med en ren STI -08 o gloögon på huven
                            6. Vincelaglisse, Vince-med en helt original STI 03 o en hel nytrimmad rygg hoppas jag
                            7. bobban,Petter Boberg (banåkande fozzie 2,5 xt)
                            8. Mikael B(agarn) – 97 GT Kombi grönt är skönt

Just try
                            Deltagare

Tråkigt att du inte hinner få ordning på bilen, skulle du hinna så är det bara att komma förbi.
                              Vi kommer garanterat ses i sommar!!

Steewe
                              Deltagare

Tråkigt att du inte hinner få ordning på bilen, skulle du hinna så är det bara att komma förbi.
                                Vi kommer garanterat ses i sommar!!

Bor i Örebro i dagsläget så ska jag hinna ner lär det gå fort. 🙂

Just try
                                Deltagare

Har glädjen att framföra att vi troligen om allt går som det är tänkt kommer gästas av
                                  en trevlig dam i en svart new age sti!!

Gissa vem!!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 83 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.