› SSC › Allmänt snack › Träffar › Säsongsstart!! SSI Träff i samarbete med Street Performance i GBG!! 24 April
- Detta ämne har 82 svar, 6,374 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 6 månader sedan av
farsan.
-
FörfattareInlägg
-
15 april, 2010 kl. 19:25 #198942
SPiKE
DeltagareNja svart är väl fel ändå, mer åt mörklila hållet.
16 april, 2010 kl. 05:02 #199001Daniel666
DeltagareSåg nu att det kommer vara lite bilar på mässan med. Ännu ett skäl att åka till Göteborg.
Göteborgs Motorshow 22-25 april16 april, 2010 kl. 05:58 #198978Just try
DeltagareNja svart är väl fel ändå, mer åt mörklila hållet.
Naturligtvis så har du rätt! Jag tänkte på fel bil.
17 april, 2010 kl. 15:55 #198952Desen
DeltagareSynd att den helgen krockar med kongenrallyt, annars skulle jag åkt upp o sparkat däck, ljugit som Göran Persson, svurit som Kapten Haddock och mobbat all västgötar för deras dryga dialekt, enna :p
Så denna gången har ni tur, men det kommer väl fler tillfällen haha
20 april, 2010 kl. 17:09 #198979Just try
DeltagareNyligen hem kommen efter en dag i bänken med bilen. Tyvärr så verkar min otur aldrig riktigt vilja ge med sig! Möjligen är bilen lite av en nykterist då den tyvärr inte gillade mer laddtryck än 1bar på sprit. Jag tar den längre varianten av historien på lördag för dom som är intresserade.
Trots mer eller mindre orginal laddtryck så lämnade bilen 300hk och nätmare 400nm i vrid. ( i maskin ) Får väl se det som positivt ändå! Nu kanske min låda håller i sommar.
Nog med tråkigheter nu jävlar laddar jag inför lördag!
Kommer bli kanon kul!Hoppas vi blir många som kommer för att sparka lite däck mm!!
Mvh Magnus
20 april, 2010 kl. 18:15 #199006Vince
KeymasterNyligen hem kommen efter en dag i bänken med bilen. Tyvärr så verkar min otur aldrig riktigt vilja ge med sig! Möjligen är bilen lite av en nykterist då den tyvärr inte gillade mer laddtryck än 1bar på sprit. Jag tar den längre varianten av historien på lördag för dom som är intresserade.
Trots mer eller mindre orginal laddtryck så lämnade bilen 300hk och nätmare 400nm i vrid. ( i maskin ) Får väl se det som positivt ändå! Nu kanske min låda håller i sommar.
Nog med tråkigheter nu jävlar laddar jag inför lördag!
Kommer bli kanon kul!Hoppas vi blir många som kommer för att sparka lite däck mm!!
Mvh Magnus
Synd att det inte gick som du hade tänkt…..men men inte fy skam med 300hk.
21 april, 2010 kl. 06:18 #198985klew
Deltagare1. Just try , Magnus Olofsson ( Impreza Wrx Sti Ra ) GBG
2. Christian S, Christian Svegenius (Impreza WRX STI Type R V4) GBG
3. challe – Carl Selin
4. SPiKE, Henrik Thåström (Spritkokare STI -06)
5. Andersson, kanske med en ren STI -08 o gloögon på huven
6. Vincelaglisse, Vince-med en helt original STI 03 o en hel nytrimmad rygg hoppas jag
7. bobban,Petter Boberg (banåkande fozzie 2,5 xt)
8. Mikael B(agarn) – 97 GT Kombi grönt är skönt
9. klew – Johan Atterdal (om jag lyckas övertala Crippe) utan subba, fortfarande inte färdigbyggd
10. Crippe – Christer Petterson (om klew lyckas övertala honom) också utan subba pga motorras21 april, 2010 kl. 12:28 #198944Chewie
3. challe – Carl Selin
6. Vincelaglisse, Vince-med en helt original STI 03 o en hel nytrimmad rygg hoppas jag
9. klew – Johan Atterdal (om jag lyckas övertala Crippe) utan subba, fortfarande inte färdigbyggd
10. Crippe – Christer Petterson (om klew lyckas övertala honom) också utan subba pga motorras
11. Tuggarn – Magnus Johansson kommer med frugans Supra22 april, 2010 kl. 12:01 #198945Surbarbro
DeltagareHoppas att jag lyckas nu!
Kom iallafall in. en bra början.
Laddar ner till Götet imorgon, ses där.1. Just try , Magnus Olofsson ( Impreza Wrx Sti Ra ) GBG
3. challe – Carl Selin
10. Crippe – Christer Petterson (om klew lyckas övertala honom) också utan subba pga motorras
11. Tuggarn – Magnus Johansson kommer med frugans Supra
Svara med citat
12. Surbarbro – Catrine Johanson Kommer med Leksaken23 april, 2010 kl. 04:19 #198932jeppe
3. challe – Carl Selin
Svara med citat
12. Surbarbro – Catrine Johanson Kommer med Leksaken
13. Jeppe & family kommer i firmaskåpet 🙂23 april, 2010 kl. 07:02 #198980Just try
DeltagareKanon kul med fin besök från stockholm!!
Kommer bli en kanon dag imorgon!23 april, 2010 kl. 09:56 #198950Andersson
DeltagareBlir det vildsvin på grillen mån tro 😉 Magnus
23 april, 2010 kl. 14:02 #198981Just try
DeltagareBlir det vildsvin på grillen mån tro 😉 Magnus
Det hoppas jag verkligen! Hänger ju på dig! Kanske med en konjak!!
23 april, 2010 kl. 17:02 #198933David
3. challe – Carl Selin
Svara med citat
12. Surbarbro – Catrine Johanson Kommer med Leksaken
13. Jeppe & family kommer i firmaskåpet 🙂
14. David Lopez – GT -00 Länge sen man var aktiv kul om man träffar på nån gammal kändis 🙂24 april, 2010 kl. 15:15 #198934David
DeltagareHär kommer ett litet smakprov från träffan än så länge, nu väntas det ÖL 🙂

-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.