tänkte att jag skulle sätta i nya högtalare i förar o passagerar dörren, o undrar om man måste slita bort hela sidan för det? noterade en skruv vid handtaget och en i den lilla fickan där på sidan, men sen då? vågade inte slita o dra i den direkt
edit: Jag har en -03a WRX och den ser inte ut alls som den på jerrys sida
Om du inte redan fått ordning på det… så är det bara att ta bort de synliga skruvarna o sen ta ett stadigt grepp o klicka loss dörrsidan som sitter med clips.
jag trixade med ramarna som medföljde till basen samt använde limpistol till diskanterna! funkar urbra än så länge.
satte även i 6*9 i hatthyllan samtidigt, skruvade underifrån och använde papp som både dämpning och tätning.
jag trixade med ramarna som medföljde till basen samt använde limpistol till diskanterna! funkar urbra än så länge.satte även i 6*9 i hatthyllan samtidigt, skruvade underifrån och använde papp som både dämpning och tätning./martin
Martin, hur kopplade du in högtalarna i hatthyllan, skarvade du vid bakdörrarna och kopplade ur orginal? Eller gick du med färska tåtar ända framifrån?