› SSC › Annonser › Säljes – Delar › S:Bränsletrycksregulator
- Detta ämne har 38 svar, 2,592 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 3 månader sedan av
ADDE.H.
-
FörfattareInlägg
-
18 maj, 2005 kl. 16:46 #175400
AK_Impreza
Deltagarejag bjuder 1700 för den!:-)
19 maj, 2005 kl. 20:57 #175377ADDE.H
Deltagarejag bjuder 1700 för den!:-)
Ja då är det bara att komma och hämta den!
Pm mig om det är intressant!!/Adde
19 maj, 2005 kl. 22:00 #175401AK_Impreza
Deltagarepm när jag får pengar!
kan man ha Bränsletrycksregulator även fast bilen är orginal?:-(20 maj, 2005 kl. 11:01 #175378ADDE.H
Deltagarepm när jag får pengar!kan man ha Bränsletrycksregulator även fast bilen är orginal?:-(
Jo visst kan man det men det är en onödig pryl på en orginalbil.Då finns det roligre prylar att köpa till bilenn:-)
/Adde
20 maj, 2005 kl. 11:34 #175402AK_Impreza
Deltagareokej tack att du var ärlig adde, jag får nog hoppa den 🙁
20 maj, 2005 kl. 17:21 #175379ADDE.H
Deltagareokej tack att du var ärlig adde, jag får nog hoppa den 🙁
Det är lungt! kan förstå att du hopparr:-)
/Adde
29 maj, 2005 kl. 10:31 #175380ADDE.H
DeltagareFortfarande kvar!
/Adde
29 maj, 2005 kl. 16:33 #175397Ante_J
DeltagareHallåj!
Har några frågor angående regulatorn.
Åker just nu med 3″+racekat, Daves Device, Knocklink och laddtrycksmätare, jag skulle behöva lite mera soppa.
Skulle regulatorn kunna vara till nytta för mig? (std bränslepump)Hur ställer man in regulatorn, matar den på mer bensin oavsett varvtal så att den går fett på låga varv osv eller har den bara ett högre tak vid maxbelastning?
Nån som är mer insatt fyll på med lite information om hur det funkar till den oupplyste..Finns det någon vettig monterings-beskrivning med lite tips om hur man bär sig åt för att montera och justera den rätt?
Bilen är en Legacy 2.0 Turbo.
/Andreas
29 maj, 2005 kl. 16:57 #17538922b
DeltagareOm du går in på http://www.aeromotiveinc.com så hittar du en pdf-fil med instruktioner under ”Regulators”
mvh
Roger31 maj, 2005 kl. 09:02 #175392Yaskin
DeltagareHej!
såg din regulator, är den fortfarande kvar? I så fall jag lägger ett bud på 1400:-, pengarna på ditt konto direkt…
Nå?? 😉
Mvh Andreas
31 maj, 2005 kl. 14:03 #175381ADDE.H
Deltagarenja 1700kr vill jag nog ha
/Adde
29 juni, 2005 kl. 07:40 #175382ADDE.H
DeltagareDå provar vi en sista gång!Annars blir jag tvungen att behålla den
🙂 1600kr POK +ev frakt
/Adde
29 juni, 2005 kl. 10:41 #175403AK_Impreza
Deltagareska försöka få fram pengar snabbt, om det går så tar ja den!
30 juni, 2005 kl. 14:44 #175398frippe82
DeltagareIngen som behöver en?/Adde
Jo jag behöver en men vad är det för SPEC på den,
Vilka tryck går det att ställa den emellan? Och passar den på fuelrailen rakt av eller måste jag modifiera den (fuelrailen allså??)
Och självklart går priset att diskutera??????????
//Frippe30 juni, 2005 kl. 16:37 #175383ADDE.H
DeltagareIngen som behöver en?/Adde
Jo jag behöver en men vad är det för SPEC på den,Vilka tryck går det att ställa den emellan? Och passar den på fuelrailen rakt av eller måste jag modifiera den (fuelrailen allså??)Och självklart går priset att diskutera??????????//Frippe
Du kan läsa om den på http://www.aeromotiveinc.com
Och som jag skrev tidigare 1600kr POK/Adde
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
