› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Scoobyworld ?
- Detta ämne har 7 svar, 919 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 3 månader sedan av
challe.
-
FörfattareInlägg
-
6 januari, 2007 kl. 14:22 #9964
challe
DeltagareHejsan !
Tänkte beställa lite prylar från scoobyworld, har inte gjort det förut och är väl inte sådär jätteslängd på engelska.
Funderar dock lite över betalningsmetoden, hade tänkt att betala online med mitt visa-kort. Men jag uppfattade det som att man får betala på plats när paketet kommer (som sagt ingen hejare på engelska).
Är det ngn som vet hur det fungerar?
Får man en faktura? eller vill postsnubben ha cash rakt i näven?C/ Är lite förvirrad just nu
6 januari, 2007 kl. 14:37 #110379minid
DeltagareDu kan välja att betala med visa kortet på deras hemsida..
Du fyller bara i ditt kortnummer och den 3 siffriga säkerhetskoden som finns på baksidan av ditt kort.Sen kommer du få ett mail av de, där de frågar ifall du vill gå vidare med din beställning. Du bara mailar tillbaka.. ”Yes, i will proceed”
Sen drar de summan från ditt konto och skickar iväg grejorna till dig.
När de kommer är det bara att hämta ut på posten tror jag. Kommer inte riktigt ihåg ifall man hämtar ut det eller ifall det kommer hem till en.
Lycka till!
6 januari, 2007 kl. 14:49 #110381challe
DeltagareJovisst, men de frågade aldrig efter nr på kortet efter att jag hade valt ”credit card payment”. Det va därför jag blev så undrande.
För det är väl inte så att man måste beställa under deras öppettider när man betalar online?6 januari, 2007 kl. 15:27 #110380specialized
DeltagareHej !
Efter att du skrivit in dina kortuppgifter och lagt din order osv osv så drar de en symbolisk summa för att verifiera att det är ditt kort.
Du mailar beloppet som dragits till dem som verifikation.
Detta görs bara om det är första gången du handlar hos dem.
Så gick det till för ~1 år sen iaf.
Ringde då till dem och frågade hur det gick till,innan jag beställde. Trevliga och bra att ha att göra med 🙂Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————9 januari, 2007 kl. 21:25 #110384Speedfire
DeltagareDet går inte att betala emot postförskott utan det enda är att betala med sitt VISA/Mastercard kort. Det ska bara vara att trycka på next i princip hela tiden tills du inte kommer längre, där skriver du i kortnummer och giltighets tid på kortet m.m. Sen så får du som sagt ett mejl ifrån dom att det kommer att komma till extra frakt för att skicka grejorna till Sverige.
Mycket bra företag med grymt snabba leveranser, kan varmt rekommenderas!
9 januari, 2007 kl. 21:25 #110385Speedfire
DeltagareDet går inte att betala emot postförskott utan det enda är att betala med sitt VISA/Mastercard kort. Det ska bara vara att trycka på next i princip hela tiden tills du inte kommer längre, där skriver du i kortnummer och giltighets tid på kortet m.m. Sen så får du som sagt ett mejl ifrån dom att det kommer att komma till extra frakt för att skicka grejorna till Sverige.
Mycket bra företag med grymt snabba leveranser, kan varmt rekommenderas!
9 januari, 2007 kl. 21:49 #110382challe
DeltagareTack för svaren.
Det hela löste sig ganska enkelt, det va ju bara att trycka på ”confirm order” så ploppade sidan där man skulle fylla i kort nr mm.
Jag trodde att man skickade iväg ordern när man tryckte där.Ibland går inte hissen hela vägen upp…. 😉
9 januari, 2007 kl. 21:49 #110383challe
DeltagareTack för svaren.
Det hela löste sig ganska enkelt, det va ju bara att trycka på ”confirm order” så ploppade sidan där man skulle fylla i kort nr mm.
Jag trodde att man skickade iväg ordern när man tryckte där.Ibland går inte hissen hela vägen upp…. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.