SSC Allmänt snack Allmänt småprat SE HIT VIKTIGT SOM FAAAAN!!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    SVARTEN
    Deltagare

Man kanske skulle ta ut skräpet och visa upp den för allmänheten alltså:D

När är evenemanget?

/C

Strat
      Deltagare

>Man kanske skulle ta ut skräpet och visa upp den för
        >allmänheten alltså:D
        >
        >När är evenemanget?
        >
        >/C

Det tycker jag absolut! 8-10 oktober är det.

http://www.streetcarsfest.com/

Subbarist
        Deltagare

Bra bra, Svarten kan du? och Antigen Blockens original STI eller Manuels STI som har lite streetstuk…. Komigen fyll på med ideér… en rally bil hade inte varit helt fel…

Klockan tickar!

/Risto

Micke81
          Deltagare

Nu ser man vilka som är zatzyaner och SSI:are 😛
            Nej men det skulle se bra ut med typ Svartens och en blå ny STI. Svart och rött skär sig lite…även fast manus STI är strået vassare än original 😉
            Annars kan nån få låna ut en vinge, fmic, och frontspoiler till mig så kan jag stå där 🙂

/Micke

andreaswrx
            Deltagare

på tal om rally bil
              jag skruvar åt en som ahr en sti 02
              http://www.swedrally.se
              kan kolla med honom idag vi ska nämligen åka tävling imon!!
              om det är viktigt och ni måste nå mig så har jag 0709490400

Andreas

Subbarist
              Deltagare

>på tal om rally bil
                >jag skruvar åt en som ahr en sti 02
                >http://www.swedrally.se
                >kan kolla med honom idag vi ska nämligen åka tävling imon!!
                >om det är viktigt och ni måste nå mig så har jag 0709490400
                >
                >Andreas

Låter skitbra! jag har kommit på klockren tema också. Vi roddar ihop så att det ser ut som en serviceplats för bilarna… låter det bra eller?

Manu_Sti
                Deltagare

Allt det är låter kul, men men, ser ut som even på en ”Streetcarsfest” ( Om jag förstår rätt ), SSI är BLOCKERAT på Rally… När allt det här har inget att göra med Rally, jag tror inte att dem som går till en sånt evenemang är ut efter en Rally bil, men mest efetr en ”Grym” bil dem har sett eller pratat om hela året…

Det är bara min åsikt…

Subbarist
                  Deltagare

Jag har precis pratat med ansvariga på Mässan och han vill se oss på plats vi ska lägga upp det hela som en service plats på en tävling dvs. med däck oljefat och dittan och dattan! Svarten är KLAR KLAR då behövs det en bil till… materialet till service platsen fixar jag! Inga kymmer! nu behöver jag frivilliga som kan tänkas komma dit och hjälpa till= gratis inträde 😉 KOMIGEN NU!!! Nu gör vi nåt riktigt bra av det här!

/Risto

SecretAgentMan
                    Deltagare

Manuel – Lugna sig lite, rally är väl absolut inte det som är #1?
                      Vi om några är väl för en god kultur där folk verkligen använder sina bilar så ofta det går. 🙂
                      Att det sedan skickas lite syrliga kommentarer åt dragracinghållet är en annan femma, men det beror på att vi som låter mycket har torskfrossa. 😀

Och skall vi ställa ut som klubb tycker jag att de bilar som står där representerar vad vi pysslar med, men det är vad jag tycker.
                      Mao en rattlåsraket, och ett banåkafläppo – stereo och neonbyggen är klart underrepresenterade. :+

Risto – Starkt jobbat! Jag har helgerna fulla med pyssel ett tag framöver och kan glömma att komma ifrån…och skulle jag ha en lucka så är faktiskt Gelleråsen med Kolsva högre prioriterat.

Se till att ställa upp och hjälpa till ni som kan och har möjlighet! 🙂

/J

Micke81
                      Deltagare

Jag kan nog hjälpa till lite, men jag vet inte med vad 😛
                        Vad behövs det hjälp med?

/Micke

Strat
                        Deltagare

Väntar vi på swedrally-bilen i första hand nu eller? Som partner till Svarten alltså.

Jag kommer ju springa där och hjälper självklart till med ssi-montern! 🙂

SecretAgentMan
                          Deltagare

En riktig rallybil är ju fräckt, men absolut inte något som representerar klubben imho. 🙂

Svarten och en lämplig ny sti tycker jag – BloCC’s blåsfisk är det ju lite puts på, den skulle göra sig rätt bra på plats, gärna med lite trycksaker om klubben och en pratglad ordförande med.

😀

/J

Subbarist
                            Deltagare

>En riktig rallybil är ju fräckt, men absolut inte något som
                              >representerar klubben imho. 🙂
                              >
                              >Svarten och en lämplig ny sti tycker jag – BloCC’s blåsfisk är
                              >det ju lite puts på, den skulle göra sig rätt bra på plats,
                              >gärna med lite trycksaker om klubben och en pratglad
                              >ordförande med.
                              >
                              >:D
                              >
                              >/J

Det får bli Manus STI, som får representera Street stuket och Svarten får representera rallystuket, dock utan dekaler då… Führern har talat ;)}( Vi behöver all hjälp vi kan få, folk som sitter i montern och pratar med publiken och förklarar om klubben, hjälper till att bygga ihop montern m.m, Hämtar kaffe till mig 😉 :P.

Alla som är villiga att hjälp till skickar PM till mig med Namn, mejl och tel nr.

/Risto

Subbarist
                              Deltagare

Bra Äljen! det kommer och behövas alla hjälp som vi kan få… just nu är det förutom mig själv, runt fem pers klara som ska hjälpa till så alla som är intresserade skicka PM!!!

Bilarna är redan utsedda och klara: Svarten & Manu STI får stoltsera med sina kärror, sen blir det eventuellt ett deltagande på en mässa till för klubben senare i höst, men det får jag klarhet i nästa vecka hur det blir med det.

/Risto

LegacyLarsa
                                Keymaster

Då skulle vi kanske försöka få fram ett gäng med nya visitkort som vi kan dela ut dagarna tre.
                                  Är klart intresserad av att stå och öh.. fika 😉 😀

/Larsa

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.