SSC Allmänt snack Var det du? Sett två GT:ar idag

• Detta ämne har 3 svar, 793 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av moken.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Nummer ett i Södertälje, likadant JRM klibba höger bak som jag, men dubbla utblås, ett på varje sida?
      Sen en jag mötte på E4 mellan norrköping och nyköping, jag var påväg mot nyköping, du åt andra hållet.
      Kanske du som köpt C barrows bil?

C.Barrow
      Deltagare

Spännande! Kanske var han som köpte min bil idag. Han har nog inte suttit framför datorn så mycket efter köpet som det lät på honom :+

Vi får väl se senare ifall han visar sig på forumet inom den närmsta veckan 😀

Nikke McRae
        Deltagare

Japp det var jag. Du mötte väl regnet sen, vi kom ur det precis innan Nyköping.

Som sagt, de roligaste 20 milen i mitt liv, och mer ska det bli. 🙂

moken
          Deltagare

Japp det var jag. Du mötte väl regnet sen, vi kom ur det precis innan Nyköping.Som sagt, de roligaste 20 milen i mitt liv, och mer ska det bli. 🙂

Regn var det gott om igår, skulle jobbat med husbygget, men det spöregnade här hemma, så jag tog med mina subbor (bilen o tjejen:P ) och åkte till Söderköping och åt en glass o sen tillbaks hem:)
            40 mil vart det ungefär lite sådär bara.
            Men det var sjysst, regn typ överallt, förutom i Söderköping, så det var en mysig tripp!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.