Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Vem körde om mig på Nynäsvägen norrgående…
      …och vem parkerade jag bredvid på Vegabaren på fredagskvällen?

Silver Impreza kombi med regnummer U******.

Jag åkte vit Cheva ’57… 😀

En hel del folk den natten, undrar varför… 😉 När man åkte hem sedan södergående utanför Mio möbler så var det tjockat med folk och divers potenta bilar. Sthlms poliskår hade väl Ung-08 att tänka på…

/G

Manor
      Deltagare

Ozo, det var inte jag :).

Hur är det i Sorunda?

Ubbe
        Deltagare

Åkte också förbi Vegabaren i fredags och såg säkert samma GT-kombi. Att döma av stänkskydden gissar jag att det var Adam?

//Ubbe

Addson
          Deltagare

Åkte också förbi Vegabaren i fredags och såg säkert samma GT-kombi. Att döma av stänkskydden gissar jag att det var Adam?//Ubbe

Om dom va blå stänkisar så vet jag vem det e! Han hänger inte på forumet men riktigt trevlig prick! han köpte bilen i början av sommaren från någon i klubben som bodde i södertälje tror jag! Har Ssi steamer o dyl!

OzO
            Deltagare

Åkte också förbi Vegabaren i fredags och såg säkert samma GT-kombi. Att döma av stänkskydden gissar jag att det var Adam?//Ubbe

Om dom va blå stänkisar så vet jag vem det e! Han hänger inte på forumet men riktigt trevlig prick! han köpte bilen i början av sommaren från någon i klubben som bodde i södertälje tror jag! Har Ssi steamer o dyl!

Jepp, måste vara han. Hittade inte bilen i klubbregistret… än. 🙂

/G

syke
              Blockerad

Han har fått ett SSI-visitkort av mig! Pratade också med han (fast jag var ganska full), trevlig prick!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.