SSC Allmänt snack Var det du? Silverfärgad GT kombi på 73an mot Haninge/Nynäshamn 3/8

• Detta ämne har 6 svar, 618 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Adam K.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Mötte en silverfärgad GT kombi på RV73 när jag körde hem från Haninge igår kväll. Tyckte det var väldigt likt husvagns-mats, dvs lite småstylad med en SSI-streamer i framrutan. Men kan ha fel… 🙂

Manor
      Deltagare

Mötte en silverfärgad GT kombi på RV73 när jag körde hem från Haninge igår kväll. Tyckte det var väldigt likt husvagns-mats, dvs lite småstylad med en SSI-streamer i framrutan. Men kan ha fel… 🙂

Nix, det var inte jag. Min är ju inte småstylad…min är fullstylad ;-).

Niklas
        Deltagare

Finns det fler silverkombis i klubben? Kan förvisso varit någon annan streamer som var lik…

Har AdamK SSI-streamer?

Manor
          Deltagare

Du har ju allas vår Olle…min förebild i kombivärlden. Han har dock rödfärgade gällar och plasten runt grillen…jag vet inte heller om han har någon streamer.

Det är Olles kombi som syns på en del bilder på http://www.impreza.nu.

Niklas
            Deltagare

Jo jag vet, det var inte Olle. Med hans utblås går det inte att missta honom för någon annan. Inga röda detaljer på huven/fronten vad jag såg.

Manor
              Deltagare

Jo jag vet, det var inte Olle. Med hans utblås går det inte att missta honom för någon annan…

…en gång när jag var ute och gick så hamnade jag i en okänd tunnel. Det visade sig dock att det inte var någon tunnel, utan jag hade av misstag råkat gå in i Olles utblås :+ :D.

Adam K
                Deltagare

Hallå Äljen!
                  Nej jag har inte köpt nån SSI-streamer av dig sen vi monterade mitt solskydd 🙂

Ostylad så när som på extraljusen 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.