SSC Allmänt snack Var det du? Silvrig STI (WHG-xxx) och vit Impreza GL? (DON-xxx)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Hehe, vart lite karavanvarning där en stund 🙂
      Först du i silvriga STIn som åkte till furstenhoff, sen jag i mitten och efter mej kom en vit impreza gl som ville hänga me en stund (körde om samma bil som mej för att komma ikapp STI:n).

Mr STI driver, märkte du av halka i rondellen där en bit innan fursten?
      Jag gjorde som jag brukar, trampade på fullt halvvägs igenom för jag tänkte dra ikapp dej, men det resulterade i raktframhasning, adrenalinkick och hjärtat i halsgropen när jag trodde att jag skulle kvadda front och fälgar ;(

m_thread
      Deltagare

Japp, det var jag som körde STi:n 🙂

Bara någon minut innan du/ni dök upp i backspegeln så körde jag förbi en vinröd WRX med, riktig Subbaträngsel i Huddinge idag alltså :p

Var inne hos ’Svenne Fürsten’ för att göra klart lite affärer, men ni som träffat honom kanske vet att det inte alltid är enkelt att få avslut med honom 🙂

Jo rondellen var lite halkig, understyrde som satan, tur man hann trampa till på gasen för att räta upp skutan innan trotoaren kom för nära…

/Fredrik

moken
        Deltagare

Jo rondellen var lite halkig, understyrde som satan, tur man hann trampa till på gasen för att räta upp skutan innan trotoaren kom för nära…/Fredrik

Hehe, värre för en annan som redan hade smetat fullt klös på peddan 😛

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.