Börjar fundera på om det är värt att ha en så fin bil att annat folk blir avis! x( I förrgår parkerade jag en snabbis utanför min lägenhet å sprang upp ca 20 minuter. Då kommer grannbarnen å säger att nån har kastat sten på bilen… Mycket riktigt, ett jack+buckla i högra a-stolpen + att listen nästan gick av. Å ja lämnade bilen max 20 min! Som tur är har man lite nosiga grannar så jag vet vem förövaren är. Ska förbi nån firma imorrn å se vad kalaset går på. Skrev bara av mig lite besvikelse 🙁
Grymt tråkigt att höra, och som vanligt så finns det ju typer som inte kan använda sin hjärna, nånsin.
Men, du visste ju vem det var, det kan ju få saker och ting att lösa sig på ett eller annat sätt
Fick förra bilen repad med nyckel ” keyad ” när den stod i stan… 2 dörrar att lacka om och 2k fattigare… var ju inte ens att tänka på att ta det på försäkringen… 🙁
Jag bara brann av ilska varje gång jag såg repan x(
Blir ju bara så trött och besviken. Tur och glad man inte bor så centralt. Att man har garage på nätterna är jag heller inte ledsen över. Fattar inte vad idioterna vinner på att roa sig med skadegörelse.
Var förbi igår å hörde mejj för lite, kalaset skulle gå på 5000:-, tur att it jag ska betala det! Nån som vet hur länge ett sånnt här ärende tar innan man kan lämna in bilen å slippa eländet?
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.