- Detta ämne har 15 svar, 1,619 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av Adam K.
-
FörfattareInlägg
-
12 september, 2009 kl. 16:59 #11523Adam KDeltagare
3/10 är det rally runt Skepptuna, bla på vägen framför Törne.
Jag der inget namn jag känner igen och bara en 4wd, à den 8/9.
Foss, anmäl dig!
Folk som vill ha varmt kaffe till rallyt, och en parkeringsplats som blir avlyst när rallyt börjar, är varmt välkomna 🙂28 september, 2009 kl. 10:22 #124960Adam KDeltagareNu är det en 5 st 4wd, dock ingen Subaru.
Och över 50 anmälda totalt, så nu blir det inte inställt 🙂Repeterar: Foss, anmäl dig!
Och vänner o bekanta, kom upp och titta, är ni i tid har jag massor av parkeringsplats (fasrt då måste ni komma innan de stänger av vägen framför min tillfartsväg 🙂 )
28 september, 2009 kl. 18:39 #124953christopherDeltagareHoppas få ihop bilen. Diffen rasade i Gnesta förra helgen.
Kommer jag så ska det laddas!
anm. lista.
http://www.skepptunamk.com/pdf/091003_Anmalningslista.pdf
/
frasse
Starlet EVO29 september, 2009 kl. 19:02 #124961Adam KDeltagareJag åkte med din farsgubbe igår Frasse, han sa att du skulle köra, så nu räknar jag med det 🙂
29 september, 2009 kl. 20:14 #124954christopherDeltagareJa han nämnde nått om det….
Diffen klar, “bara” ett hjullager på en drivaxel kvar…..sen ihop med skiten, på med bromsar m.m. Synd att man jobbar borta från stan hela veckan. Blir fredag kvälls meck som vanligt…..
80% chans att jag kommer.
/
frasse29 september, 2009 kl. 20:14 #124957christopherDeltagareJa han nämnde nått om det….
Diffen klar, “bara” ett hjullager på en drivaxel kvar…..sen ihop med skiten, på med bromsar m.m. Synd att man jobbar borta från stan hela veckan. Blir fredag kvälls meck som vanligt…..
80% chans att jag kommer.
/
frasse30 september, 2009 kl. 07:27 #124962Adam KDeltagare🙂
Lägg dig nu bara inte på sidan innan törndalsvägenSS som ifjol! 😉/A
Ja han nämnde nått om det….Diffen klar, “bara” ett hjullager på en drivaxel kvar…..sen ihop med skiten, på med bromsar m.m. Synd att man jobbar borta från stan hela veckan. Blir fredag kvälls meck som vanligt…..80% chans att jag kommer./frasse
30 september, 2009 kl. 07:27 #124965Adam KDeltagare🙂
Lägg dig nu bara inte på sidan innan törndalsvägenSS som ifjol! 😉/A
Ja han nämnde nått om det….Diffen klar, “bara” ett hjullager på en drivaxel kvar…..sen ihop med skiten, på med bromsar m.m. Synd att man jobbar borta från stan hela veckan. Blir fredag kvälls meck som vanligt…..80% chans att jag kommer./frasse
1 oktober, 2009 kl. 14:52 #124955christopherDeltagareTänkte hålla mig på vägen i år men man vet aldrig…
Förra året så slog jag av en bakdämpare på första krönet efter start, var i flera diken innan vi landade på sidan. Var svårt att fatta vad som var fel. Trodde det var punka och höll ner pedalen, sträckan är ju inte så lång.
Det var farsan som satt brevid då och han var inte så jätte impad, men kände dock att nått var fel på bilen. Skönt att ha nått att skylla på när man laddar av.
/
frasse1 oktober, 2009 kl. 14:52 #124958christopherDeltagareTänkte hålla mig på vägen i år men man vet aldrig…
Förra året så slog jag av en bakdämpare på första krönet efter start, var i flera diken innan vi landade på sidan. Var svårt att fatta vad som var fel. Trodde det var punka och höll ner pedalen, sträckan är ju inte så lång.
Det var farsan som satt brevid då och han var inte så jätte impad, men kände dock att nått var fel på bilen. Skönt att ha nått att skylla på när man laddar av.
/
frasse3 oktober, 2009 kl. 13:07 #124963Adam KDeltagareFrasse,
Morrade fint när du drog förbi, tyvärr var jag distraherad av att bilen framför parkerade in på min tillfartsväg (bokstavligen) så jag hann inte få fram kameran. 🙁Straxt eferåt dök en Impreza 01-02 upp 🙂 Föraren var anmäld som Mazda 323-förare så jag var helt oförberedd men det var lika kul för det. 🙂
3 oktober, 2009 kl. 13:07 #124966Adam KDeltagareFrasse,
Morrade fint när du drog förbi, tyvärr var jag distraherad av att bilen framför parkerade in på min tillfartsväg (bokstavligen) så jag hann inte få fram kameran. 🙁Straxt eferåt dök en Impreza 01-02 upp 🙂 Föraren var anmäld som Mazda 323-förare så jag var helt oförberedd men det var lika kul för det. 🙂
3 oktober, 2009 kl. 18:01 #124956christopherDeltagareFrasse,Morrade fint när du drog förbi, tyvärr var jag distraherad av att bilen framför parkerade in på min tillfartsväg (bokstavligen) så jag hann inte få fram kameran. :(Straxt eferåt dök en Impreza 01-02 upp 🙂 Föraren var anmäld som Mazda 323-förare så jag var helt oförberedd men det var lika kul för det. 🙂
Gick sådär på den sträckan, men i stort gick det bra. 3:a i den hopslagna klassen med båda A och B-förare 2wd är klart godkänt!
Men man fick några scary moments…. såeciellt på ss3 Arlanda, men det gick denna gång 😉
/
frasse Starlet Gr. H (B-förare)3 oktober, 2009 kl. 18:01 #124959christopherDeltagareFrasse,Morrade fint när du drog förbi, tyvärr var jag distraherad av att bilen framför parkerade in på min tillfartsväg (bokstavligen) så jag hann inte få fram kameran. :(Straxt eferåt dök en Impreza 01-02 upp 🙂 Föraren var anmäld som Mazda 323-förare så jag var helt oförberedd men det var lika kul för det. 🙂
Gick sådär på den sträckan, men i stort gick det bra. 3:a i den hopslagna klassen med båda A och B-förare 2wd är klart godkänt!
Men man fick några scary moments…. såeciellt på ss3 Arlanda, men det gick denna gång 😉
/
frasse Starlet Gr. H (B-förare)4 oktober, 2009 kl. 15:26 #124964Adam KDeltagareDet hade varit roligt att se på ss3 också, men man får ju välja, och jag valde såklart hemmasträckan…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.