› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Skicka paket till England
- Detta ämne har 8 svar, 2,591 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
20 april, 2011 kl. 08:35 #25678
Gystompa
DeltagareHallåj
Det är lite dålig fart i min säljes tråd här på forumet så funderar att sätta ut prylarna på Ebay.
Men vilka transportbolag erbjuder att frakta paket utomlands?
20 april, 2011 kl. 08:44 #222811Gilarski
DeltagareHallåj
Det är lite dålig fart i min säljes tråd här på forumet så funderar att sätta ut prylarna på Ebay.
Men vilka transportbolag erbjuder att frakta paket utomlands?
Posten ,DHL. Fraktpriserna är dock lite högre än om du får hem nåt från UK.
20 april, 2011 kl. 10:06 #222809Turbovin
DeltagareJag skickade en PACE intercooler till UK för garantireparation en gång. Posten skulle ha 400+ j*vla spänn för det.
20 april, 2011 kl. 16:08 #222812Garagekungen
DeltagareJag skickade en PACE intercooler till UK för garantireparation en gång. Posten skulle ha 400+ j*vla spänn för det.
Tycker du det är dyrt – börja köra ut paketet själv och tjäna pengarna som tydligen är så lättförtjänta…
…det finns massor av paket att köra om du kör för halva priset.
😉 :p 😀20 april, 2011 kl. 18:09 #222810Turbovin
DeltagareTycker du det är dyrt – börja köra ut paketet själv och tjäna pengarna som tydligen är så lättförtjänta…
…det finns massor av paket att köra om du kör för halva priset.
😉 :p 😀Tycker bara det är lustigt att jag kan få paket levererade från Uk och Tyskland för samma pengar som det kostar att skicka inom Sverige. Men de lever väl på existensminimum utomlands 😉
21 april, 2011 kl. 15:18 #222813Garagekungen
DeltagareTycker bara det är lustigt att jag kan få paket levererade från Uk och Tyskland för samma pengar som det kostar att skicka inom Sverige. Men de lever väl på existensminimum utomlands 😉
Härligt att du tog det rätt – med glimten i ögat !
😉Det är betydligt tätare mellan stoppen så man får större beläggning på transporterna på kontinenten. Där ligger den relativt låga taxan om jag förstått det rätt.
Vi har för glest mellan byarna här uppe… 😀
Glad Påsk på dej !!!
🙂21 april, 2011 kl. 16:51 #222806Kvarnis
DeltagareSTOPP !!här nu
Inte f-n är det samma taxa att skicka saker från Uk till svergie som inom svergie…dra den om röd luvan oxå… 😉 😀
Det är ju dyrare inom svergie än från UK !!!
Skickade 4 däck med bussgods a 420:-
Fick i samma veva 4 däck hemkörda till mig från UK…för 250:-Pallfrakt är dock något dyrare tyvärr
Sen är det inte vidare stor chans du får sälja några kokar delar till Uk för den delen o du inte mer lr mindre ger bort dom.
Jo just trevlig påsk 😀
21 april, 2011 kl. 16:57 #222808challe
DeltagareJo just ttevliog påsk 😀
Men va faaan Kvarnis har du redan slickat i dig för mycket påskdricka???? :D:D:D;)
21 april, 2011 kl. 18:32 #222807Kvarnis
DeltagareMen va faaan Kvarnis har du redan slickat i dig för mycket påskdricka???? :D:D:D;)
Klar f-n man har det 😀
dottern var dock i farten och hälpte te…i bland kanske man ska läsa vad man skrivit 😉 😀
öhhh hörde jag en skål !! 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.