SSC Allmänt snack Allmänt småprat Skillnaden på impreza gt 99 och 00 ?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Highwind
    Deltagare

Jag satt och tittade på båda bilarna osv Märkte att 99 har svarta handtag istället:D vinge var med anorlunda fast kanske den ena hade bytt 🙂

vad är mer som är skilnnad ?

Är 00 bättren 99 i effekt ? grep osv? *de jag själv vet är att de har samma =) men kanske har fel*

Någon som har svar för jag ska snart köpa mig en subba :D..vill ej bli lurad typ =)

Tack i förhand 🙂

Highwind
      Deltagare

Jag satt och tittade på båda bilarna osv Märkte att 99 har svarta handtag istället:D vinge var med anorlunda fast kanske den ena hade bytt 🙂

vad är mer som är skilnnad ?

Är 00 bättren 99 i effekt ? grep osv? *de jag själv vet är att de har samma =) men kanske har fel*

Någon som har svar för jag ska snart köpa mig en subba :D..vill ej bli lurad typ =)

Tack i förhand 🙂

Nano
        Deltagare

Hej!

Jag skrev en liknande fråga, vet inte om du har läst det men skickar en länk iaf med de svar jag fick:
          http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=13874&mesg_id=13874&page=

Glad påsk

MVH Mårten

Nano
          Deltagare

Hej!

Jag skrev en liknande fråga, vet inte om du har läst det men skickar en länk iaf med de svar jag fick:
            http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=13874&mesg_id=13874&page=

Glad påsk

MVH Mårten

Highwind
            Deltagare

Tack Nano =)

Highwind
              Deltagare

Tack Nano =)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.