• Detta ämne har 102 svar, 11,398 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av pettsun.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 103 totalt)
  • Författare
    Arson
    Deltagare

Helt otroligt. När man inte trodde semestern kunde bli sämre (vädret) så går man och blir snorförkyld!!

*less*

Igge
      Deltagare

Såna här trådar ska ju heta officiella OT-tråden 😛
        På “mitt” forum är det den överlägset största tråden med 94853 inlägg

En vecka kvar till semester 😀
        Turkiet blir nice!

Subarumicke
        Deltagare

Var hos Kindwalls i Sätra i dag och tänkte köpa lite grejor

Jag har en gc8 bil men eftersom det jag skulle köpa är från nyare wrx sti så kunde dom inte söka på delar i datorn ????
          eftersom jag inte kunde lämna ett reg nummer på bilen så orkade dom inte hjälpa mig 🙁

Det är nästa så man ska höra av sig till IM och fråga vad för tomtar dom har på reservdelar där??. jag är skepptisk till deras skit service attityd

Daniel666
          Deltagare

Var hos Kindwalls i Sätra i dag och tänkte köpa lite grejor

Nya styling grejer på g??? 😉 “bling-bling”

Mumin
            Deltagare

Dåligt tycker jag rent spontant.. Hur svårt ska det vara att väja modell manuellt? Jag fick göra så när jag jobbade på Subaru tog 2 min längre än ett reg nr..

Subarumicke
              Deltagare

Nya styling grejer på g??? 😉 “bling-bling”

haha 😀

Nää körde sönder hjulager i helgen 🙁

Gyver
                Deltagare

Kindwalls i sätra har inte lyckats fixa någonting åt mig dem gånger jag varit där. Skulle ha några nya delar från nyare modell sti men man måste ju typ köpa en hel motor känns det som för att få den reservdel man behöver, samt att man måste leta regnummer på liknande bilmodell från blocket för att dem ens ska kunna söka åt en. Så här är en till som delar uppfattning.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

goffemannen
                  Deltagare

Woho. Idag är en glädjens dag. Mitt ras i drivlinan blev billigt och enkelt att fixa. Bonus på det så gick brukisen igenom besiktningen utan anmärkning 30min efter jag fått ihop och provkört imprezan.

Detta ska firas med filmkväll, chips, cola och god glass :).

/ David J – Superior Media

Igge
                    Deltagare

Göttans 🙂

En annan är fast på jobbet 🙁
                      Bara fyra timmar till…

[Tapatalk]

linusniemi
                      Deltagare

ledig ett par dagar efter dagens slut, fan vad skönt det ska bli 🙂

abacus
                        Deltagare

Då sitter man på stationen och väntar på att få åka hem till Göteborg. Saknar subban efter att ha kört Fiat Strada 1.9 disel ett par dagar….

Skicka ifrån min Samsung galaxy tab2

Arson
                          Deltagare

Vart kan man köpa en pinnbult till hjulnavet bak till Imprezan? Antar man måste lämna bort för få det fixat? Ena har gått av för mig 🙁

BlåMes
                            Deltagare

Ska turnera södra sverige med min Subba och kärringen nu imorgon! 🙂 Blir en sväng förbi götet och liknande! Hoppas man ser några andra Imprezor och liknande på vägen! 😀

Håll utkik efter gråa faran i götet på onsdag 😉

Arson
                              Deltagare

Jag kom precis hem från Götet för bara tre timmar sen 🙂

För övrigt suger det att köra i staden, järnvägsspår och farthinder är det överallt…

BlåMes
                                Deltagare

Jag kom precis hem från Götet för bara tre timmar sen 🙂

För övrigt suger det att köra i staden, järnvägsspår och farthinder är det överallt…

Jo jag har hört det :/

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 103 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.